![]() |
samalla käyttäjällä useita nimimerkkejä?
Onko tälläistä tälläpalstalla, onko kukaan muu huomannut? Itse pikkusen arveluttaa välillä, ihmettelen miksi noin voisi olla mutta mutta, huomannut vähän viitteitä. Kellään muulla käynyt mielessä ? :)
|
Yhdellä mennään mutta voihan noita jokainen tehdä vaikka viisi, mikäs sen kieltää. Tosin "itsensä" kanssa keskustelu eri nimimerkkien avulla on säälittävää.....
|
:D vähän kuin lähettelisi itselleen sähkköpostia ja tekstareita ja sitten vastailisi niihin :D :D :D
|
Eikös niitä ennenwanhaan täällä ollu ja sujuvasti taisi vielä monoloogia vetääkin :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mr römpsämehu ??
|
Lainaus:
|
Ainakin tekniikkaosiossa ja kaupanteko osiossakin olen huomaavinani ollut että samasta automerkistä tulee kysymyksiä samalla tyylillä esitettynä vähän kuin erikantilta vaikka itse kysymys on periaatteessa sama. Kirjoitus tyyli paljastaa ja asian kiireellisyys vastauksien suhteen :) oletan tietäväni ainakin yhden multipersoonan jolla jopa 3 eri nimeä kun mainitsin,kuulema kaveri... hehe. kellä kolahti? Eikun tähän jatkoksi niin tutkitaan porukalla jos olenkin väärässä vaikka niin olen, ja tunnustan olleeni. Mutta samapa tuo, kyllä noi huomaa kun aattelee.
|
Ei kolahtanu mut nyt kun kerran sanoit ni voishan sitä itellee juttukaverin tehä.:D:D
|
Lainaus:
No tietysti jakomielitautisillakin pitää olla joku kanava väittelyyn ittensä kanssa, miksei sitten Offipalsta :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ellei molemmat luovuta, niin tulee tasapeli :D :D |
"itteeni oon aina kehunu ja aina on kehujia riittäny" :D
|
Kauppoja voi tehdä huijaamalla...
Jos tulee bannia niin voi jatkaa toisella nimellä...? :p
|
Ja nostaa omia myynti-ilmoja ja huutoja :mad:
|
Lainaus:
|
Ja sit ei ookkaan rahaa maksaa niitä! Pirullista :D
|
Lainaus:
|
silloinhan bisnesmies/nainen, myy ne ensin kalliimmalla itselleen, omalle kolmannelle nicille jolloin on varaa maksaa se "eka" kauppa ja samalla tekee voittoa :)
|
HOX! Aloittaja aika hank. löytää paik./puh.
Lainaus:
Siis olisin soittanut, jos jostain olisi numero löytynyt? ja tuo 08 sijainti, minäkin asuin siinä, toki reunoille on muutamama sata kilometriä. -> siis sinun anonyymiteetillä lienee turha valittaa! ja jos jää vaivaamaan, niin ne vanteet edelleenkin tuolla ylisillä, ja viestit löytyy kovalevyltä. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 11:57 (GMT +2). |