Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Uutta L/Räjää pukkaa.. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=127031)

Jp 26.08.2014 08:38

Uutta L/Räjää pukkaa..
 
http://www.usnews.com/news/business/...-back-in-japan

Nerd-O 26.08.2014 10:49

http://www.tuulilasi.fi/uutiset/toyo...i-alkoi-tanaan

t.haapala 26.08.2014 14:59

Lava ei o pal 30 vuodes muuttunu :D.

Luoppis 28.08.2014 11:54

Miksei noiden valmistusta muka vois vaa jatkaa ja jatkaa, jos kerran kysyntää on? Vai otetaanko tossa vaan kotimarkkinoiden fanaatikoilta rahat pois?

Heguli 28.08.2014 12:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis (Viesti 1156059)
Miksei noiden valmistusta muka vois vaa jatkaa ja jatkaa, jos kerran kysyntää on? Vai otetaanko tossa vaan kotimarkkinoiden fanaatikoilta rahat pois?

Automallin valmistaminen taloudellisesti edellyttää melkoisia tuotantomääriä, eli veikkaisin tämän olevan enempi markkinointikikka. Ja saattaa tietty olla, että jollakin autotehtaalla joku linja on sopivasti vapaana tällaisen tekemiseen. Ja tietty isot rahat otetaan pois halukkailta ostajilta ;)

petr 28.08.2014 12:52

ei varsinaisesti silmiä hivele tuo muotoilu, varsinkaan tuossa lavamallissa :D Mutta, eiköhän näiden arvo/hyöty olekkin jossain ihan muussa kuin esteettisissä asioissa. Hyvä juttu jos tulee, alkaa nuo jäykkäakseliset maasturit häviämään pikkuhiljaa rankkasateiden mukana viemäriin....

Timo K 29.08.2014 14:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1156065)
Automallin valmistaminen taloudellisesti edellyttää melkoisia tuotantomääriä, eli veikkaisin tämän olevan enempi markkinointikikka. Ja saattaa tietty olla, että jollakin autotehtaalla joku linja on sopivasti vapaana tällaisen tekemiseen. Ja tietty isot rahat otetaan pois halukkailta ostajilta ;)

Toyotan 70-sarja on vielä tuotannossa, NGO ym. käyttöön ympäri maailman, lähinnä kuitenkin Afrikkaan. Joten eipä toi vaadi mitään uskomattomia panostuksia tuotantolinjoihin, senkun tehdään satsi ja laitetaan kotimaassa myyntiin, josta varmaan päästösyistä alunperin poistunut listoilta.

Heguli 29.08.2014 14:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Timo K (Viesti 1156363)
Toyotan 70-sarja on vielä tuotannossa, NGO ym. käyttöön ympäri maailman, lähinnä kuitenkin Afrikkaan. Joten eipä toi vaadi mitään uskomattomia panostuksia tuotantolinjoihin, senkun tehdään satsi ja laitetaan kotimaassa myyntiin, josta varmaan päästösyistä alunperin poistunut listoilta.

Missä maassa noita tehdään ?

mhk 29.08.2014 19:51

Toyotan kenian tehtaalla ainakin, joskus talvella tuli kevitsan kaivokselle liekkö toistakymmentä (yhteensä) 5-paikkaisia lava- ja pitkäkoppasta mallia, rekisterissähän niistä ei ole yksikään, ohjaus normaalisti vasemmalla.

Pitkähyttänen olis ilmeisesti HZJ76 ja lavamalli HZJ79 doublecab pick-up.
Löytypä jopa oma sivu näille kenian tuotannoille, https://www.toyotakenya.com/products.php?products_id=54

RalliJari 29.08.2014 22:26

Myös austraalian ja uuden-seelannin markkinoilla ollu läpi vuosien tarjolla. Siellä saa myös v8-diesel koneella.

mhk 30.08.2014 06:11

Mitä päästöluokkaa nämä uuemmat kanttilamppuset ei enää täyttäny kun tuonti eu:n ja pohjois-amerikan alueelle loppui? Vai oliko joku muukin syy.

Nerd-O 30.08.2014 20:22

Voi olla että eivät täytä myöskään törmäysvaatimuksia? Hiace poistui päästötavoitteilla, joten ehkä päästöt on noissakin syynä?

Hessu888 03.09.2014 07:20

Eiköhän se ole vain politiikkaa missä maissa mitäkin malleja halutaan myydä. Eurooppaan tyrkytetään luxus-cruisereita ja hiluxeja ja afrikassa, etelä-amerikassa, ausseissa, lähi-idässä, indonesiassa myydää sitten työkonemalleja.

Wikipedian mukaan: 2007: The facelifted 70 Series began production in January for market release in late February / early March 2007. Changes involve significant modifications to the front end design, eliminating the trademark flat fenders featured on all commercial Land Cruiser series' since the FJ40. This change along with a wider front axle/track and wider chassis were required to allow fitment of the new Euro-4 compliant 4.5L V8 turbo diesel, the 1VD-FTV. This engine was initially just for the Australian market, where it was the only engine available. Africa and other markets continued with straight-6 petrol and 1HZ diesel engines. In order to fill the hole left by the elimination of lower-specification models in the 100-series and 200-series ranges, a 4-door wagon variant (The 76 series) was introduced alongside the long-running cab-chassis (79 series) and Troop Carrier (78 series) bodies. For the first time a higher GXL specification level was also introduced in some markets for the cab-chassis and wagon variants. This specification level added numerous additional comfort and safety features never previously seen on commercial series Land Cruisers.[3]

Eli Euro 4 täyttyy kyllä ja Saksassahan noita myydään pääasiassa harmaatuontina, mutta on siellä paikallisten mukaan joku Toyota-liikekin myynyt mallia kun omistaja on ollut hieman valveutuneempi harrastaja...

Timo K 04.09.2014 11:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1156368)
Missä maassa noita tehdään ?

Ihan Japanissa.


Sivu luotu: 06:32 (GMT +2).