![]() |
Hydraulitoiminen Etuaura pikakiinnikkeillä Autoon.
10 Liiteet
Huutona olisin myymässä Pikakiinnikkeistä etuauraa Autoon, Lähes bolt-on paketti. Pakettiin sisältyy Autoon tuleva kiinnike runkopalkkien väliin johon "etukelkka" kiinnittyy johon aura kiinnitetään pikatapeilla, Kiinni ja pois 15 Min. Myös 2 Kpl hydraulisylinteriä Nostolle ja käännölle, Sähköinen hydraulipumppu, en tiedä merkkiä, Sähköohjattu hydrauliventtiilipöytä ja kara joka antaa käskyt sylintereille, hydrauliöljysäiliö N.10 - 20L , Joystickki jolla auraa ohjataan, Tietenkin itse aura, Paketti painaa auroineen N.50 Kg ehkä hieman enemmän, On aika järeästä materiaalista tehty.
Myyn Koko paketin huutona Huuto aika päättyy 31.8.2014 Klo 18.00 Minulla on oikeus hylätä korkein huuto jos ei hinta miellytä. Aloitetaan huuto 200€ ja minimi huuto 10€ Isommat kuvat saa sähköpostiin. Mieluiten nouto sitten, Hankala lähetellä. Puhelinnumero josta tavoittaa : 0400985220 |
Toi menis näköjään suoraan Rangeen, miksei Discoonkin kun sama runko.
Aloitetaan ja tarjotaan se lähtöhinta 200€ |
Osistahan osaava näpertelee vaikka hydraulivinssin mehtäautoonsa, eikös niihin tälläisia komponentteja tule?
|
Tarjotaan 250€
|
300 tarjottu.
|
310
|
Tais tulla mulle....
|
Sori.. Mut kuukausi vielä aikaa.
|
No katos joo, olin etuajassa :D
Olin kääntänyt jo keittiön kalenterin Elokuulle :rolleyes: |
Juu... kyllä itekki pari kertaa kalenteria katsoin,Että oliko tullut ilmoitukseen oikea päivä koska heinä ja elokuussa saman verran päiviä.
|
upitusta...
|
320
|
Mitähän tuolla auralla on leveyttä? Ootkos itte tolla tuupannu?
|
Mittaan leveyden huomenna, en ole tuuppaillut itse auralla ollenkaan.
|
Auralla on leveyttä 2metriä
|
Huutakkee huutakkee.
|
ei sattus olla semmosta kokonaiskuvaa jossa tää on esim. autossa kiinni kun ei oikeen osaa hahmottaa, että millanen tää on kiinnikkeiltään ja rakenteeltaan..? :)
|
350€
|
400
|
450
|
Lainaus:
|
500
|
550
|
650
|
Huutakkee, vielä hetki aikaa, näillä näkymillä menossa Nimimerkille villee1985.
|
Sivu luotu: 11:05 (GMT +2). |