BJ-40/76 |
07.11.2018 00:30 |
Juurikin näin; jos perinteinen tappisuutin.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T
(Viesti 1394432)
Eikös tuo ole perinteinen tappisuutin josta menee läpi melkein mitä vain. Neula vaan nousee korkeammalle (suutin avautuu enemmän) mitä suurempi ja nopeampi annos pumpulta päin tulee.
vs. mersun vastaavat jotka ei rajota syöttöä supereissakaan.
|
K.o mootori lienee esikammiodiesel? (noissa w-124? mersuissa om-60x esikammion ja suorasuihkun välimuoto)
Tuo tappisuutin virtaa hyvin, toki sitten kun virtausnopeutta nostetaan suuremmaksi niin tuo "dsl suihkun kartio" alkaa olla "aika epämääräinen":
Siis palaminen epätasaisempaa; mutta se ei liene ongelma, jos/kun päästöjä ei mietitä suurilla tehoilla?
Jos vakio nokkalevy ja -nestepää, niin en uhraisi asialle yhtään enempää.
Toki jos nestepäätä isonnetaan, ja vielä kaupanpäälle nokkalevyä vaihdetaan jyrkemmäksi; ja maksimi ruiskutusannosta jatketaan suuremmille kierroksille, niin alkaa tuo DSL:n virtaama olla aika suuri vrt. alkuperäiseen.
Herkästi tuplat....
|