Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   toyota 1kz-te suuttimet (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=125657)

ahku 10.07.2014 10:50

toyota 1kz-te suuttimet
 
Laittaisko joku suuttimesta räjäytyskuvan tänne. Ne tiiviste jutut kiinnostaa.

Nall3 10.07.2014 11:17

Saatko tosta kuvasta tarpeelliset tiedot?

http://www.japan-parts.eu/EU/2/220001B.png

ahku 11.07.2014 17:04

Kiitos!

hj 06.11.2018 18:25

onko kukaan perehtynyt 1kz-t suutimiin että mitenkö paljon niistä menee polttoainetta läpi?
olisi tulossa isompaa turboa kyseiseen koneeseen että riittääkö soppa?

Mika_T 06.11.2018 19:21

Eikös tuo ole perinteinen tappisuutin josta menee läpi melkein mitä vain. Neula vaan nousee korkeammalle (suutin avautuu enemmän) mitä suurempi ja nopeampi annos pumpulta päin tulee.

vs. mersun vastaavat jotka ei rajota syöttöä supereissakaan.

Micco 06.11.2018 20:51

Pumppu on se mitä pitää ensimmäiseksi ruveta ropaamaan.

Mitä turboa olet ajatellut?
Itellä kans ollu turbon vaihto mielessä siitä asti kun auton hommasin missä kans 1kzt kone paikoilla. Muuten olen nykyisen eli alkuperäisen turbon toimintaan tyytyväinen, mutta pakopaineet aivan liian kovat.

-MaTTi- 07.11.2018 00:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj (Viesti 1394426)
onko kukaan perehtynyt 1kz-t suutimiin että mitenkö paljon niistä menee polttoainetta läpi?
olisi tulossa isompaa turboa kyseiseen koneeseen että riittääkö soppa?

Nimenomaan pumppu se ekaks loppuu turbon jälkeen. Ja sekin kyllä riittää reilusti yli 200 hv lukemiin.

Ja se isompi turbo ei hyödytä mitään jos et käy pumpulla. Sinne ekaks.

BJ-40/76 07.11.2018 00:30

Juurikin näin; jos perinteinen tappisuutin.
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T (Viesti 1394432)
Eikös tuo ole perinteinen tappisuutin josta menee läpi melkein mitä vain. Neula vaan nousee korkeammalle (suutin avautuu enemmän) mitä suurempi ja nopeampi annos pumpulta päin tulee.

vs. mersun vastaavat jotka ei rajota syöttöä supereissakaan.

K.o mootori lienee esikammiodiesel? (noissa w-124? mersuissa om-60x esikammion ja suorasuihkun välimuoto)

Tuo tappisuutin virtaa hyvin, toki sitten kun virtausnopeutta nostetaan suuremmaksi niin tuo "dsl suihkun kartio" alkaa olla "aika epämääräinen":

Siis palaminen epätasaisempaa; mutta se ei liene ongelma, jos/kun päästöjä ei mietitä suurilla tehoilla?

Jos vakio nokkalevy ja -nestepää, niin en uhraisi asialle yhtään enempää.

Toki jos nestepäätä isonnetaan, ja vielä kaupanpäälle nokkalevyä vaihdetaan jyrkemmäksi; ja maksimi ruiskutusannosta jatketaan suuremmille kierroksille, niin alkaa tuo DSL:n virtaama olla aika suuri vrt. alkuperäiseen.
Herkästi tuplat....

hj 07.11.2018 18:35

1 Liiteet
Pumpun kyljestä napattua kuvaa

hj 07.11.2018 18:37

1 Liiteet
Holset he221w

Arska 07.11.2018 18:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj (Viesti 1394503)
Holset he221w

Eikös tuo ole melkein samankokoisilla siivillä kuin vakioahdin?

-MaTTi- 07.11.2018 21:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Arska (Viesti 1394505)
Eikös tuo ole melkein samankokoisilla siivillä kuin vakioahdin?

Ei oo juurikaan isompi, mut tuottoo ihan erilailla. Just hyvä tuohon.


Sivu luotu: 23:19 (GMT +2).