![]() |
sukulais ongelma
Oletteko törmänneet samaan ongelmaan kun minä, kun alan pakkaamaaan autoa ja kattelee että kaik on ok eikö naapurista vaimokkeen isä tai nuorin sisko änkee tallin nurkalle kyselee mukaan pääsyä tai jos pääsee livahtaa metsälle autonkaa niin eikö joku perk... tuttu änkee metsään kyytiä vaille, en tarkoita sitä että en kyytiin ottais mutta välillä kun haluais ihan vaan rauhassa kavereitten kanssa rymyä autoilla.
|
Suku on pahin :D:D
sano et auto on täys kun pari kaveria tulee matkan varrelta kyytiin |
Ja mulle ei kukaan suostu lähtemään kyytiin, vaikka vähä maksettas...
|
Tuntuu noita kyytiläisiä olevan tarjolla kaippa se pitää volvo vaan kaataa kerran oikeen huolella ja kertoo sen jälkeen kauhutarinoita :D tai ostaa suzuki sukulaisille niin voivat tulla mukaan.
|
Suku on pahin.
Ystävät voi valita, sukulaisia ei..... :p
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Toisekseen ongelma kuullostaa enemmänkin asuinpaikkaongelmalta, kuin sukulaisongelmalta. |
Ja jos se vaimokkeen nuorin sisko ei ole ihan pahannäköinen :rolleyes: (ja jo täysi-ikäinen), niin mikäs siinä on kyytiä antaa ;) :D
|
Äärimmäisen nuori jopa mulle koska on 16w ja äärimmäisen ärsyttävä tapaus, eli on suvun Iltatähti, katson tapausta uudelleen 5 vuoden päästä:D
|
Hyvä pointti, se on seurattava tilannetta ja jos ei rahuhoitu niin pitääpä miettiä asioita uudesta näkökulmasta
Lainaus:
|
Sivu luotu: 10:07 (GMT +2). |