Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   kirottu honda 2.2 icdti 2007 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=125077)

toyota4x4 17.06.2014 00:50

kirottu honda 2.2 icdti 2007
 
apuja kaivataan PALJON!!! ostin veli pojan perheelle japanissa valmistetun hondan accordin farmarin tietämättä kuinka sysi paskoja autoja ne on, 2kpl avensiksien jälkeen jossa ei kummassakaan juuri ihme vikoja ollut,NO on hondassa ollut niitä ja osaa vikoja en ole pystynyt selvittämään.

vika 1+ ratkaisu. kylmänä reippalla kiihdytyksessä auto menee vika tilaan ja leikkaa tehot pois ja auto sammuu kesken ajon- ratkaisu oli 1kpl suuttimia korjaus arvot eivät riittäneet. sen vaihtamalla korjaantu.

vika2+ ratkaisu. kone säksättää. ratkaisu, pako sarja halki tyyppivika ja hondalta sai korjaus sarjan n.380e +SYY teko vika orkkis on hitsattu peltisatsi joka murtuu hitsauksistaan.

sitten viat joita ei ratkaistu..

varas hälytin kytkeytyy päälle/hälytää itsestään eikä, muuta ratkaisua ole ollut kuin yöksi akun kenkä irti, yritin pika korjausta poistamalla äänimerkiltä johdot mutta sekään ei kuulemma auta hälytin huutaa silti vaikka johtoja ei ole kiinni. WTF!!!

liian kylmällä ilmalla polttoaineen esilämmitin saattelee auton vika tilaan ratkaisuna on ehdotettu denso merkkistä relettä joka toimii PAKKASESSA... no siellä on sellainen. mitä nyt??

taka luukun kahva on mykkä.. sinne tulee virta+ ohjaus
taka kontin power out +12 pistoke on mykkä (sulakkeet ovat ehjät)
vaihde vapaalle alamäessä on saatu myös vika tilaan.

ai niin unohtu jos takajarrut hirttää kiinni on abs yksikkö vaihdettava 1000e(happy with honda)

specs vm accord 2007 tourer icdti farmari manuaali 6v,ns. Suomi auto noin 250tkm

bj45lava 17.06.2014 06:38

No hondahan on aina ollut niitä ö-luokan japseja, joihin kuuluu myös muutama muukin japsimerkki, joita ei viitti tässä mainita et ei kukaan suutu taas. Kyl toi sunkin pitäis tietää jo...

Walto 17.06.2014 13:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 (Viesti 1140069)
specs vm accord 2007 tourer icdti farmari manuaali 6v,ns. Suomi auto noin 250tkm

Itsellä 2007 2.2d avensis, josta vaihdelaatikko hajonnut kesken ajon 2 kertaa ja koko moottori vaihdettu. ~190000 km mittarissa. Ohi aiheen, mutta esimerkki siitä, ettei tojotakaan enää ole sitä, mitä se joskus oli..

Jappi 17.06.2014 13:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Walto (Viesti 1140139)
Itsellä 2007 2.2d avensis, josta vaihdelaatikko hajonnut kesken ajon 2 kertaa ja koko moottori vaihdettu. ~190000 km mittarissa. Ohi aiheen, mutta esimerkki siitä, ettei tojotakaan enää ole sitä, mitä se joskus oli..

Valitettavan totta. En minä ainakaan uskalla ostaa näitä nykyautoja ennen pitkällistä googlaamista tyyppivioista, kun ihan uuteenkaan ei ole varaa...

vellihousu 17.06.2014 15:40

Ei kannata uskoa sokeasti googleakaan, meinaan kokemusta on.

Nuhapumppu 18.06.2014 19:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava (Viesti 1140083)
No hondahan on aina ollut niitä ö-luokan japseja, joihin kuuluu myös muutama muukin japsimerkki, joita ei viitti tässä mainita et ei kukaan suutu taas. Kyl toi sunkin pitäis tietää jo...

Luotettavimpia japseja toyotan kanssa aina sinne 1999 asti,molemmat lähti sitten 2000 luvulla perseilemään ihan urakalla. Mutta noihin vikoihin niin johtosarja vikoja noissa on tullut tavattua töissä aika paljonkin. Eikö muka merkkiliikkeessä saaneet tuota alkuperäistä hälytintä koodattua pois?
Takaluukun mikrokytkimet vaihdettu,nämä yleensä ei kestä montaa talvea?
Jättääkö minkäänlaisia vikakoodeja muistiin?
Jos ei niin sytyttääkö mitään merkki/häiriövaloja,onko hiukkassuodatinta,nämä tuppaa tukkeutumaan väärillä öljyillä ajettaessa.
Kannattaa seuraavan kerran kun menee vikatilaan niin kelkkoa suoraan koodien lukuun. Sähköviat on aina niitä vittumaisimpia haettavia,mekaaniset viat on paljon helpompi todeta.

Late_ 18.06.2014 19:44

En kyllä allekirjoita tota että ne kaikki Accordit on susipaskoja.

Meillä oli '04 2.0 bensa manuaali 11/09 -> 4/13, 120tkm -> 229tkm.

Normihuoltojen lisäksi ilmastoinnin rele ja etummainen lambda.


Sivu luotu: 07:46 (GMT +2).