![]() |
PALO-OVI MATALAAN TILAAN
MYYTY Muotolauteiden runko joutas pois. 2009 vuodelta, puut aika pehmosia mutta runko kalvanoitua ja hyvässä kunnosa. Ollut 190cm leveet Orivedellä kulkeutuu myös tampereelle sovittaessa.
hp 40e tai tee tarjous.MYYTY O5O-9ll583l Palo-ovi 151 x 74 cm aukkoon. Ollut öljysäiliö huoneen ovena lämpösessä ei ruostetta. Hp 70e https://www.dropbox.com/sc/f4p6tx4lq...LLvow2mp-3v5la |
Nyt lähtee vaikka kynpillä. Viskaan kohta romukuormaan. Hp 10e
|
mulle kelpaa kympillä, onko jämsän suuntaan kulkua?
|
Ei ole kulkua jämsään. Lahteen pystyn peräkärryssä tuomaan viikonloppuna.
|
tampereella ollaan kiinnostuneita jos on tännepäin kulkua ja voi siitä sen pyyntihinnankin maksaa
|
No noudetaan jos kerkesin eka?
|
Näkisin kyllä japen aloittaneen kaupan käynnin aikasemmin. Myös yv viestiä joku lähetteli mutta henkilö oli reisunpäällä ja noutoa ei ole sovittu. Kysyn ensin yv lähettäneeltä onko oikeasti ostamassa. Ilmotan jos ei haluakkaan ostaa.
|
Jos kumpikaan ei hae niin tulen hakemaan vaikka sunnuntaina kymppi mukana.
Capish? Siis ne löhörungot. |
Lauteet myyty
|
Lainaus:
|
ei ainakaan mulle
|
Henkilölle joka 1.7 otti yhteyttä yv. Välityksellä. Taisin epäselvästi vastata edellä. En ollut varma kaupoista. Varmistin äsken asian, mielestäni on reilua myydä ensimmäiselle ostajalle. Pahoittelut epäselvästä viestinnästä. En eilen käynyt koneella ja jäi ilmotus päivittämättä.
|
Uppista ja 70e saa hakea
|
Ei tullu lauteille noutajaa. Nyt saa hakea pois.
|
No mitäs ne nyt maksaa,kiinnostusta olis edelleen?
|
10e nopein vie
|
Mulle. Käykö nouto viikonloppuna?
|
No voi perkele.
|
En varaa päivää pitempään lauteita. Eli jos joku lähee niitä hakeen ja ilmotta olevan matkalla pidän niitä varattuna ettei tule hukka reissua. Muuten varaaminen ei ole muodissa. Ensimmäinen pihaan tulija vie.
|
Nyt ne lauteet meni oikeasti.
|
Sivu luotu: 01:55 (GMT +2). |