![]() |
XJ Jeep Cherokee 4.0 AW4 4.5" lift vm. 90
http://image.nettiauto.com/extra/car...28cb86a419.jpg
NETTIAUTOON LINKKI Autossa vielä pitkälti leimaa, maaliskuussa 2015 seuraava katsastus. Suht edulliset pakolliset kulut: Verot 268€ vuodessa ja liikennevakuutus IF:issä itsellä 10% bonareilla 417€/vuosi. Videota autolla ajosta maastossa kun oli offroad-varustuksessa: https://www.youtube.com/watch?v=CjXPY2h365E https://www.youtube.com/watch?v=IwwbvR6Njbw Autossa löytyy jonkin sortin muutoksia: - ABS järjestelmä poistettu. Tyyppivika myös näissä, rekisteriotteeseen muutettu. - Rough Country 4.5" korotussarja vaihdettu Maaliskuussa Setissä seuraavat osat: - Säädettävät tukivarret eteen 4kpl - Pitkät kierrejouset eteen - Lehtijouset taakse - Pitkäiskuiset iskarit - Panhard-tanko etuakselille - Pitkät teräspunosjarruletkut eteen ja taakse - Quick-disconnect vakaajantangot edessä - Ohjausiskari Hintaa sarjalla Suomessa 1490€ Eikä asennuskaan ihan pikkuhomma ollut. Huollettua: - Puola - Sytytysjohdot - Tulpat - Ilmanputsari - Viskoflektin tilalla sähköflekti säädettävällä lämpöohjauksella - Virranjakajankansi + pyörijä - Kampiakselin massapyörä (Tyyppivika, nyt tuoreesti korjattu) - Takakardaanin ristinivel - Vetoakselin ristinivel - Raidetanko - Öljyt ja suodatin - Vilkkurele Auto on NP242-jakolaatikolla missä on lukollisen nelivedon lisäksi avoin neliveto jolla voi ajella ihan pitävällä asfaltillakin joten ei ole tarvetta kytkeä talvella aina nelivetoa pois päältä. Auto ei ole uusi vaan 24-vuotta vanha Suomeen alunperin myyty auto, joten laitettavaa löytyy ja ne on huomioitu hinnassa. Auto on ruma ja vaatii hoivaa että pysyy kilpien välissä, hieman on ruoste tehnyt hallaa lattiaan ja ne pitää korjata katsastukseen, helmoihin pääsee suoraan tekee palkit kun täytyy kuitenkin hitsata. Amerikkalainen auto joten jokainen öljyä sisällään pitävä tila tihkuttaa sitä myös ulospäin. Ei kuitenkaan syö nesteitä, tippoja vaan siellä täällä. Jotain väljiä on ohjauksessa ja voimanvälityksessä. Auto ollut itsellä harrastepelinä maastokäytössä, vähän säätämällä tietenkin loistopeli myös maantielle. Vakaajat kiinni ja ohjauskulmat säätöön. Ei siis paras auto maantiellä tällä hetkellä, mutta pystyy kyllä ajaa pitempiäkin matkoja, mukavat penkit ja hyvä ajoasento. Aitoa amerikkalaista mukavuutta. EI VAIHTOA MUUHUN KUIN RAHAAN! |
Uppia.
|
Uppista
|
Ylöspäin.
|
Uulospain ^^
|
Etelleen löyttyypi.
|
Lainaus:
|
Vieläkin löytyisi...
|
Ylöspäin, joko viimeistä kertaa.
|
Ja taas uuteen nousuun.
|
Sivu luotu: 22:59 (GMT +2). |