![]() |
Sähkövinssin pääty
Moottorin puoleinen pääty, eli sellainen kuin kuvissa mutta ehyt, tästä on siis noiden rummun päällä olevien tukien korvakot rikki, pulttien reiät n. 6mm.
Vinssi on 12V sähkövinssi, merkistä ja mallista ei varmaa tietoa, mutta mahdollisesti ABT 8000, vinssi on aikalailla samannäköinen kuin http://kuvat.ktweb.fi/jukka/offi/mis...0k/paaosat.jpg tai http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1388346071 mutta musta väriltään (mutta varaosan värillä ei ole väliä, kaikki käy). -Paavo / 050-511 9240 http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/res...g?m=1401445353 http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/res...g?m=1401445357 |
otappa korkeus mitta tosta ja rummun laakeri pesän mita
kun noita on muutamaa erillaista olemassa niin voi ihmetellä löytyykö sopivaa |
Mittoja huomenissa, tänään en ehti tallille.
|
Kappaleen korkeus 162mm (alustalta/vinssipediltä keskelle korkeimpaan kohtaan)
Leveys 148mm (keskeltä korkeussuunnassa) Paksuus 31-32mm reunoilta mitattuna Rummun puoli: Puslan ulkohalkaisija 65-66mm, puslan tilan syvyys (puslan leveys) 17-18mm Rummun päädyn halkaisija 139mm, päätykappaleessa rummun päädyn tiula 140mm halkaisijaltaan Moottorin puoli: Kolme koroketta, halkaisijat 120/108/72mm Laakerin ulkohalkaisija 40mm Moottorin kiinnityspulttien väli 90mm (keskeltä keskelle) |
Meinasin ottaa mittoja noista Runvan päätylevyistä,
mutta olikin niin kovasti erinäköiset ettei taida käydä.. Tuolla näkösällä nyt, http://www.cfline.net/offroad-varust...t-c-58_65.html |
Ei käy ewx -sarjan pääty vaan tarvii olla tommonen gew -sarjalainen missä tulee tommoset välitangot "koukkupäillä"
http://www.wdbmedia.com/ebay/winch-a...0/gew-8000.jpg |
Moi,
tuo MakeO:n linkkaama GEW 8000 näyttää päällepäin just oikealta. Ketkähän sellasia on aikoinaan tuoneet maahan? Tai onko joku paikka ulkomailla mistä noita vois arvata kysellä? -Paavo |
Hitsaus?
Ekö tuota kannata käydä ammatti hitsurilla hitsauttamassa? Vois tulla samalla vahvempikin?
Mikäs tuon on muuten rikonut? t. Ismo Ämmä |
Rikkoutomisen perussyy on se normaali, eli liian piilossa oleva vinssi, teräsvaiveri ja turhan pitkä sivulle veto, jolloin vaijeri puolautuu reunaan. Eli käyttäjäm moka.
En usko että tollasia mistä sattuu materiaalista tehtyjä köykämiinikappaleita pystyy hitsaamaan ihan helpolla. |
Köykämiinin hitsuu?
Lainaus:
Kyllä mä lähtisin koittamaan. Jos ei tunne alumiiini hitsuria niin eikun vaan netistä kattomaan yrityksiä ja hintaa kysymän. https://www.google.fi/webhp?sourceid...tsausta%20Oulu t. Ismo Ämmä |
Jotain valuseostahan se on, aika shaibaa hitsata varmasti..
muttei mahdotonta, pari pätevää alumiinihitsaria tiedän Kalajoelta ja tarvittaessa cncllä billetistä voisi tuommoisen tehdäkin. Niihin vanhempiin geweihin ei tahdo Runvalta oikein enää osia saada |
Jos haluaa halvalla hyvää(tai sellasta mitä sattuu tulemaan), niin haet IKHlta alumiinipuikkoja ja turaat itse.
tuskinpa se tuosta huononee ja puikot tais olla 18,90€.. ite opettelin niillä hitsuuttelua vasta, kun oli chevystä startin vetopääty halki.. Ja tuli tietenkin vääränkokoiselle hammaskehälle käyvä startti, kun uuden tilasin..:D Kyllä kiinanpoikien valujakin saa hitsailtua!:cool: Vaatii vaan ammattilaisen. Tosin ei hitsailussa..:rolleyes::D |
Pidetään tuo hitsaaminen/korjaaminen ainakin toistaiseksi varasuunnitelmana, eli ensisijaisesti ehyt varaosa hakusessa.
|
Sivu luotu: 00:48 (GMT +2). |