![]() |
nankang 35" renkaat kukaan ostanu??Professional Off-Road Tyre -luokitus
Nankang N-889:llä on erityinen hyväksyntä ammattimaiseen maastokäyttöön (Professional Off-Road Tyre -luokitus), eikä se sen vuoksi tarvitse EU-labeleita. Näin renkaaseen on voitu tehdä suurempi urasyvyys ja parempi pito vaativissa maasto-olosuhteissa.
http://www.vannetukku.fi/n889-mudsta...s-p-50491.html onko muovia vai kumia? |
http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...1009-B3871.jpgJuukasta myytiin jotain 35" kumia 169e ? kappale. Kovasti näyttää samanlaiselta renkaalta... http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...egory/151/254/
Tarkemmin kun mulkaisi niin ei sittenkään sama kumi... |
Näkyi tuo 169€ GT Radial olevan pienemmässä koossa (ainakin tuon linkin takana).
Tilasin itselleni nuo ensimmäisen postauksen Nankang N-889 Mudstarit. Tarkempaa tietoa yms. luvassa jahka saapuvat. :D |
Ulkomaan foorumeilla kehuvat hyvää kulutuskestävyyttä...
|
Itellä moiset 33" ja mustat ja pyöreet ovat, pikkutestin tiellä ajanu ja ihan ok ainaki vielä 80km/h vauhissa
|
taidan tilata kokeeks yhen kierroksen..
|
Lainaus:
|
2 Liiteet
no nyt ne tuli on mustat ja pyöreät ja korkeat
|
Yhtäpaljon kokemuksia.
Ei aivan mahdottomat tasapainottaakkaan, yhtä kummia pyöräytin tasapainokoneessa. |
paljonkos näissä on sit todellinen korkeus?
|
Laitahan toyota4x4 vielä ajokokemuksia. Odotan mielenkiinnolla.
Lainaus:
|
juu laitetaan kun kerkeen laittaa alle ne..
|
Joko näistä nyt ois jotain kerrottavaa?
|
Lainaus:
|
nii tekkeekö näillä mittää, joko on ajokokemuksia? ihellä tuos liipasimella kanssa, et hommoisko vai onko vuan rahan hukkaa?
|
en ole kerenny juuri ajella alla olevat ,ilmat pysyy sisällä ja kulutus pinta on hieman kapeampi kuin duellerissa.
|
No joko jo?
Kiinnostais itteeki hiukan hintansa puolesta.. |
Nyt ovat pyörineet parisatkua oman raaserin alla.
Asfaltilla ainakin huutavat kuin syötävät -> verrokkina edelliset Insa turbo super special track:it. toki Insat olivat kapeammat. (12.5 -> 10.5). Kevyttä offailua hiekkamontulla harrastettuna tuntuivat kuitenkin kohtuullisen pidokkailta. Kapeatkin nämä ovat, voin suorittaa suuntaa-antavan mittauksen, mikäli siitä on jollekkin iloa. |
tod. korkeus?
Mikä lienee todellinen korkuus? 33" koossa/mitä nyt omaatte.
|
Tämmöset lähti tänään tilaukseen...
|
Mulla ollu nyt parikuukautta hdj:n alla 315\75-16 koossa, ei mun mielestä ole kyllä mitenkään kovaääniset, ja näköjään melko pyöreetkin ku latoin vaan vanteelleen ja alle eikä ravista minkäänvertaa.
Näillä kokemuksilla olen kyllä erittäin tyytyväinen hinta laatu suhteeseen. |
Asfaltti jos näkee pisaran vettä ja nangkangi eksyy samaan kuvaan niin alkaa ulina :D Toisin sanottuna sadekelin pito tuntuu olevan on mitätön verrattuna edellisiin rengastuksiin.
|
Eli lumi ja jääpito lienee samaa luokkaa?
|
Ei tuu enää ikinä...
...nangkangeja.
Mulla oli pickupissa muistaakseni 265/75-16 kokoiset ja vettä kun satoi niin täysin hengenvaaralliset, pahimmillaan 120km/h vauhdissa motarin rampilla mentiin sladissa eikä renkaat olleet edes vanhat. Aiemmat kumit oli BF:t ja auto oli täysin toista maata niillä. Ihme että moisia paskoja saa edes myydä. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 19:28 (GMT +2). |