![]() |
-92 corveten tuonti USA:sta
Olen harkinnut -92 LT1 corveten ostoa.
Harvoin myytävänä olevien -92 suomivettejen hinnat ovat varmaan alkaen 25000€. Kalifornialaisissa autoliikkeissä perus corvetet maksavat 10000€ molemmin puolin. Rahteihin menisi ehkä n. 1000€ ja tullimaksu olisi n. 1000€ eli taxfree hinta suomessa olisi n. 12000€. Ja jos autoveron vertailuarvona käytettäisiin tuota 25000€, niin autovero+alv:ia kertyisi yhteensä 8800€ eli auton kokonaishinnaksi tulisi n. 21000€. (mikäli USA autoissa käytetään samaa autoverolaskukaavaa kuin EU autoissa) Saksassa -92 corvetet maksavat n. 15000€, eikä tarjontaakaan ole kovinkaan paljon (www.mobile.de), tosin hinnasta voi tullimaksun pudottaa pois ja rahtikustannuksetkin puolittuisivat. Kertokaahan ihmeessä mielipiteenne kannattaako edes? Onko kenelläkään tiedossa luotettavaa yritystä joka hakisi minulle ko. auton? Dollarin kurssikin olisi sopivalla tasolla... -Tlu Note! This message was posted anonymously! |
no nii nyt tää taas alko , tuokaa ny joku se auto nii päästään kattoo noi vertailuarvot ynm . nimimerkillä alkaa kyllastyttäää tää vatvominen
Note! This message was posted anonymously! |
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös tämä autovero uudistus koske vain EU:n sisältä tuotuja? Eikös jenkeistä tuotaessa jos auto on alle 25vuotta ole aika kova verotus?
T:Mika -The Heartbeat of my Corvette is winning- |
Lainaus:
Edited by - tomi72 on 28/07/2003 21:56:10 |
Sivu luotu: 00:20 (GMT +2). |