![]() |
Etelävaltioiden lippu
Herran lettas että toisilla elämä on paljon vaikeampaa. Eräällä toisella palstalla mainostin stadin cruisinkia ja linkkasin kuvan chevyyn. Joku otti itseensä lipusta logossa ja alkoi vaahtoamaan orjuuden suosimisesta :) ja oli vieläpä ihan tosissaan.
Meni siinä hetki ihmetellessä että mitä v.ittua !! |
Lainaus:
:D:D:D:D:D Toisille se lippu symboloi vaan eri asioita;) |
Lainaus:
|
Ny ku kerran aiheesta alettiin, niin mitä se "rebel"-lippu nyt sitten kellekkin voi merkitä?
Minä kun en ymmärrä näitä tribaaleja sun muita vierasmaalaisia kotkotuksia... ;) Kalevalakin kun on olemassa, per! |
Lainaus:
Minulle se on vain hyvä läppä jenkki lavurissa, vähän kuin se heinäpaali. |
Mikä mahtoi olla tämä mielensäpahoittajien palsta?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ihan hirveasti. Kyllä on menny tämä maailma pikku sieluseksi tuon maailman halaamisen takia. Jokunen viikko sitten minua joku nuorempi nainen haukkui rasistiksi vaikkei minua tunne eikä ole ikinä kanssani keskustellut. Varmaankin pukeutumiseni sen aiheutti kun tykkään käyttää maihareita ja oliivin vihreää pilottitakkia. |
valkolaista saapi haukkua ihaa millon miksikin ja vaikka vähä syyttäkin. sehää on täysin meitin vika että afrikkalaisilla on edelleenkin niin kurjaa. ja jos joku tummempi hipiäinen tulee ja sylkee kasvoille nii ei saa nostaa edes pahaa katsetta vaa sanoa notta kiitos tästä.
|
tais selevitä mitä tuohon GR patrollin kattoon maalataan.. en laitakaan siniristiä, vaan rehellisen etelävaltojen lipun :D
|
Ja iltaisin inkkari laittaa aina päällensä valkoisen hupun ja lähtee orjuuttamaan somaleita. Noin sitä pitää ;) Niitä mahtuu monta sinne lavalle. Voit viedä ne sun puuvilla plantaasille töihin.
|
Lainaus:
|
Mutta älä vahingossakaan laula suvivirren 3 säkeistöä, siitä vasta ihmiset mielensä pahoittaa.
|
Lainaus:
Toki rebel lippu on yhtä huono vitsi japsi autossa kuin cedricin dieseli jenkissä mutta wtf. Suoth will rais again!... |
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Oikein repeliä..!
Lavalle pystyyn hieman poltettu iso hiiltynyt risti..... :p
Ja valkoisia lakanoita liehumaan lavan reunan yli. :eek: -Paksuhko hamppunaru lisäisi pahennus.... katu-uskottavuutta. :D -Ja eiku ruisinkiin! :cool: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ja taas, erehdyin muro palstalla laittamaan kuvaa chevystä niin eikös joku sankari jo kyselemässä "mitä toi lippu edustaa sulle " :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mikä on muro-palsta??
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 09:53 (GMT +2). |