![]() |
Kansi ongelmako?
Tuo käyttis ( Mitsubishi lancer -98) on ruvennut oireilemaan siihen malliin että vois olla kansipahvi menny.
Oireet: ei tuu välillä lämmintä sisälle ja koneen lämpömittari heijaa ees ja taas. Järjestelmää oon yrittänyt ilmata tunti tolkulla mutta aina vaan työntää ilmakuplaa. Tehtyä: alkuperäis termari ja painekorkki ja vitusti ilmausta. Onko vielä jotain mitä en hiffaa vai otanko kannen suosiolla pöydälle? |
voisko vesipumppu aiheuttaa moista? jos ei välillä kierrä vesi kunnolla? nostaa lämpöjä...
aika kaukaa haettua varmaankin.. kuitenkaan ei oo volkkarin muovipyörät kyseessä.. kait? Kaverin bemari justiin ilmattiin tossa aikas tunteella kun ei meinannu millään saada vettä kiertää siellä.. meinas usko loppua itteltäkin jo, mutta sitten se siitä kuitenkin ilmaantu, mutten usko että mitsussa ois samanlaista "ongelmaa" kun bemarin kanssa... tai bemarimies sano mulle, että se on maailman helpoin ilmata kun tietää mitä tekee :D |
Bemari sivujen ohjeiden mukaan mä sitä ilmailin, keula ilmassa ja vanha käsi kädetti Alavesiletkua oikeen urakalla. Vesipumpun vaihoin n. 3000km sitte jakopään romujen kanssa.
Vissiin ainut tapa varmistaa vuotaako pahvi on ottaa päästöt paisarista? |
bensakoneella ilmeisesti lanceri? Tekeekö painetta paisariin, pulputtaako käydessä, pysyykö öljy öljyn näköisenä? Haiseekö glykoli sisälle?
Omat mitsut on melkein järjestään hävittäneet nestettä lohkolämppärin kautta. Tosin lämpöjen heijaamista se ei ole saanut aikaan... |
Lainaus:
|
Jep, bensakoneella. Paisarissa kuplii kun kone lämmin n. 1kupla/sekunti.
Mitäs jamantilla tämmönen testi kustantais? |
Lainaus:
|
Pahvi kärynny, voit vielä halutessas kattoa lampulla tuleeko paisarista savukiehkura..
|
Juu, luovutin tän suhteen ja ajoin auton vajaan odottamaan kannen aukaisua.
Pitäis saada kyl saada ajoon ku ei perse kestä ajella suzukilla kun on niin janonen. |
Sivu luotu: 20:51 (GMT +2). |