![]() |
bj.n yleistä tietoa
Jep!
tuli ostettua sitte Bj40, mutta muutama avoin kysymys alan ihimisille: -mitä ölöppää käytättä vetopyörästös, vaihteistos - maastopuolella ja moottoris, ja ruiskutus pumpus? ohjekirja suosittelee API GL-4 .sta joka paikkaan, mutta eihän tuota taira olla enää missään... - saako ns. tyhjän ratin liikkeen pois kiristämällä ohj.tehostajan päällä olevaa ruuvia? Myös se, että ratti ns.lonksuu kuapis kun ajaapi, onko nivelet jo kulunu niin pahasti, että tarttis teherä jotaki? tänx. nim. peejiillä vaikka puuhu jos tossut pitää... Note! This message was posted anonymously! |
Ite olen käyttänyt vaihteistossa ja perissä normi 80/90hypoid öljyä ja koneessa mobil 5/40 synteettistä tota koneessa kun aina ei talvella ole narussa.ja tehostimen?saa kiristettyä siitä päältä kunhan ei liikaa kiristä.Siellähän pitäisi ollakkin välystä ruorin päässä muistaakseni n;25mm kehältä mitattuna.korjatkaa jos joku meni väärin.
|
Kyllä tuota API-GL 4:sta saa ihan hyvin, ite ostin Mobilin moista täysmineraalia jakikseen nyt ennen stefojen vaihtoon alkamista, pysyy paremmin sisällä.
Note! This message was posted anonymously! |
HJ60 nyybinä töistä ^
Note! This message was posted anonymously! |
|
Sivu luotu: 23:18 (GMT +2). |