![]() |
413 Suzukin ohjaustehostin
Olis tarkoitus laitella Omegan tehostin Suskaan ja heräsi muutama kysymys. Käykö Omegan sektori varsi suoraan Suskan raidetankoon, tai sitten käykö mahdollisesti Suskan oma sektorivarsi Omegan simpukkaan ???
Jos joutuu käyttämään Omegan sektoria, niin mikä raidetanko käy originaalin tilalle ? Haulla etsiskelin, mutta en löytänyt ihan fakta tietoa. Ja kyseessä on siis 413 Suska. |
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=95405
Tonne susuki kysymyksiä :) Onko tästä linkistä apua ? http://www.johannesniinikoski.com/Po...ing/index.html |
Kyllä mie Johanneksen sivut kahlasin. Meinaa olla vaan sen verran mielenkiintoiset sivut, että siellä menee aikaa ihan muuten katellessa.
Eihän raidetanko olisi muuten ongelma, mutta sitä ei tietääkseni saa hitsailla, eikä vissiin muokkailla muutenkaan, saaneeko edes kierteitä itse tehdä. |
|
Kiitos linkeistä. Tänään hommasin samaisen pallonivelen mikä oli Johanneksen sivulla. Katotaan nyt teenkö kierteet tankoon, vai jollain muulla systeemillä. Propleemahan on suskan raidetangon, tai siis (?)ohjausvarren pallonivel, joka on väljä Omegan sektori varteen. Ja yksi keino on pienentää sitä sektorivarren kartiota esim. 0.5 mm seinämällä olevalla holkilla. Pulttipyssyllä kun vetää pallonivelen kiinni, niin kyllä se holkki siellä muotonsa löytää.....Mut pitää nyt vielä pähkäillä asiaa.
Huomenna pitäs alkaa irroittelemaan omaa simpukkaa irti ja mallata Omegan vastaavaa pakalleen. Yksi ongelma voi olla ratti akseli. Sen ja laturin väliin jää vain 15 mm rakoa, ei siis passaisi nousta yhtään ylöspäin, muuten joutuu tekemään laturille uudet kiinnikkeet että tulisi lisää tilaa ratti akselille. Siis mulla on suskassa Volkkarin dieseli, siksi eri järjestys konehuoneessa. Nooh, eiköhän palikat löydä paikkansa kun aikansa touhuaa. |
Sivu luotu: 18:54 (GMT +2). |