Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   12h-t kiertokangen laakerit (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122419)

Profi 26.03.2014 18:40

12h-t kiertokangen laakerit
 
Pitäs tuo moottori kunnostaa ja ajattelin tilata osat etukäteen. Myyjä kysyy minälaiset kiertokangen laakerit pitäs olla kolmesta vaihtoehdosta. Auto on kokoajan ajossa niin ei voi oikeen etukäteen purkaa, pystyykö sitä avaamatta tietää, että mikähän nuista on siitte oikea vai otetaanko tuurilla joku:o Ihan alkuperäset siellä tällä hetkellä on kun sitä ei koskaan avattu...

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=152305

0ltzi 26.03.2014 19:33

Ota kaikki ja vie kahet takas?

PH75 26.03.2014 19:35

Riippuu milloin moottorisi on valmistettu. Jos valmistettu 8/1987 jälkeen niin oikean puoleinen vaihtoehto on oikea. Tämä on sitten varmaa tietoa. T: 1500km sitten laakerit vaihtanut :)

Profi 26.03.2014 20:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 1118218)
Ota kaikki ja vie kahet takas?

Roodogsilta pitäs tilailla,samalla tulee männät ja kampuran laakerit, eli tulee aika kalliit laakerit jos pitää pari reissua australiaan tehä:D


Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PH75 (Viesti 1118221)
Riippuu milloin moottorisi on valmistettu. Jos valmistettu 8/1987 jälkeen niin oikean puoleinen vaihtoehto on oikea. Tämä on sitten varmaa tietoa. T: 1500km sitten laakerit vaihtanut :)

89 on auton vuosimalli eli laitetaan tuo BRTO 320 tuleen, kiitokset vain tiedoista. Ja eikös nuo männät ja kampiakselin lakrut ilmeisesti pidä ottaa standardi kokoset kun tuskin siellä mitään on hajonnu. Ihan koneen peruskunnostus vain täs samalla?

PH75 26.03.2014 20:14

Melko varmasti std osilla selviää. Muista laittaa vaan alkuperäinen kannentiiviste. Tarvike ei tässä mallissa vaan tahdo kestää.

Profi 26.03.2014 20:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PH75 (Viesti 1118234)
Melko varmasti std osilla selviää. Muista laittaa vaan alkuperäinen kannentiiviste. Tarvike ei tässä mallissa vaan tahdo kestää.

Joo näin oli tarkotus tehä. Tuos rebuild kitissähän taitaa tulla kaikki tiivisteet, mutta ajattelin pelata varman päälle ja heivata ne tarvike tiivisteet mäkeen ja hommaan marmoritiskiltä koneen tiivistesarjan jos se ei oo pahan hintanen tai ainaki sen kannentiivisteen.

osilpi 26.03.2014 20:56

Mulla on tuolta tilattu sarja eikä ole ollut ongelmia tiivisteiden kanssa (takana n 6v ja 40tkm). Tosin ahdotkin on lähes vakiot.

isuzubj 27.03.2014 10:02

Itse ainakin jouduin ottamaan orggigset toyotalta näin suomesta tilailtuna, hj 60 kun oli erilaiset. http://forums.offipalsta.com/showthr...t=37061&page=3


Tuolta mun porifiilista löytyy pieni juttu kun omani vaihdoin

isuzubj 27.03.2014 10:05

ja 1 purkki hyvää tiivistemömmöö siihen öljypohjaan ku paneskelet sitä kiinnippäin:D

jahveli 27.03.2014 11:02

Tiivistesarja Toyotalla reilu 400 € ja öljypohjan tiivisteliimamassa reilu 60 €

Hessu888 27.03.2014 13:10

Ite ostin noilta kans rebuild kitin ja ainakin muut tiivisteet kuin kansi on ihan hyvää laatua. Kansipahvi jäi käyttämättä kun omaan meni Lindgrenin kuparitiiviste. Öljypohjan liimatkin tais aikanaan tulla setin mukana, samoin kuin erilaiset asennusrasvat jne.


Sivu luotu: 19:14 (GMT +2).