![]() |
Nettiauton parhaat vaihtoehdotukset!
Pistetäänpä tämmönen topikki pystyyn.
Tämmöstä tarjottiin mulle vaihdossa 6000€ käyttikseen. http://www.nettimarkkina.com/myydaan...avaraa/1202449 Olisin kuulemma saanut valita mitä vaan:D Hitto kun ilmossa vielä lukee ettei vaihtoa! |
on ne joskus hauskoja, kuten kysymys: "myytkö huoltokirjaa erikseen?" ;)
|
Kyllä repesin kun kävin kattoo ton linkin...jäi kyllä vaivaamaan kun ei kaikkea nähnyt kun ei mahtunut kuviin, samoin niiden jätesäkkien sisältö... :D
|
Voidaan vaihtaa autoon moottorin tilavuus 0,6-1,0 tai bensa asuntoautoon jota saa ajaa B-kortilla joka on leimassa tai asuntovaunuun.
Tollaks se meinaa vetää tuota asuntovaunua?? Muutenkin melko koominen ilmoitus:) |
Kovat on jeesuksen hinnat :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
mullekkin taannoin joku kommentoi auton hintaa sanoin "tuohan on saatanan vanha paska" ,oli pakko laittaa viesti takaisin että "ei ole saatanan paska ,vaan se on kristuksen wanha ooppeli" :D
|
Lainaus:
|
joo:D oli mese joskus myynnissä joku ehotti vaihtoa helikopteriin.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Voi ristus mitä juttua :D Ei ole kyllä kaikki inkkarit laaksossa tuollakaan...niikuin ei monella muullakaan lahkojen kiihkoaktivisteilla... |
minä olen senverran kaheli että tarjoan silloin tällöin koiranpentuja vaihdossa :D
|
Mulle tarjottin joskus ponia vaihdossa. Kysyin että hyndai pony vai? Muija vastas että ihan sellanen 4 jalkanen hevosesta pienempi... Mitäs siihen sanomaan kun halusin halvan kulkineen vaihdossa... :D En kyllä siis vaihtanut. Ois naapurit voinut hierasta silmiään kun ponin olisi pistänyt ruuttun ja tuupannut lohkiksen piuhan suuhun..
|
yhteen moottoripyörään tarjottiin hevosta vihdossa
en uskaltanut siitä emännälle ja tytöille sanoa :cool: sieluni silmin näin itseni räntäsateessa tallia värkkäämässä :D |
Lainaus:
Eli hyvä muistutus siitä missä seurassa naureskellaan mitäkin asioita... |
Sivu luotu: 09:45 (GMT +2). |