![]() |
kiinan mönkijässä ei toimi kierosluku mittari ngk tulpalla
minkähän takia ei toimi kierosluku mittari tolla ngk tulpalla? oli vähän aikaa kiinan ihme tulppa niin sillä toimi?
|
Eihän uus tulppa ole R-tulppa? Kuullut että ne on aiheuttanut moisia ongelmia,ilmeisestikkin tulpanjohdossa on jo vastus itsessään.
|
D8EA tulppa on ollut täytyy kokeilla toisella puolalla ja tulpan joholla tarkoititko sillä R siin ngk alla?
|
Jos R siinä ngk tekstin alla ja heti tyyppitekstin alussa niin tarkoittaapi racing tulppaa.
|
Lainaus:
|
Ennen vanhaan R tulppaa kutsuttiin myös radio-tulpaksi. Eli juurikin tuo häiriösuojaus.
|
kokeilin toista Puolan johtoa ja Puolaa ei auttanut. Ottaako Se kieros luvun puolalta joka menee maihin?
|
Lainaus:
Any NGK spark plug that starts with an “R” is a racing plug (it is important you note we said it starts with an “R”, not that it has an “R” in it) For the NGK racing plugs, the heat range is after the dash IE: R5671A-10 is a 10 heat range. You can change heat ranges on racing plugs merely by raising or lowering the last digit. |
Eikös esimerkiksi BPR6ES ole Rätinänpoisto- eli Resistoritulppa, eli se ärrä siellä lämpöarvon edessä kertoo vastuksesta? Ja tavallinen häirikkötulppa on sitten samaa mallia käyttäen BP6ES?
Vekkipapan lainaamassa tekstissä mainitaan, että tyyppikoodin alussa oleva R on Racing. |
sellaista viellä että minkähän takia kun ajaa kaasupohjassa niin alkaa pätkii? ottaakohan rajotin vastaan?
|
Miten helvetissä sinä uskallat ajaa tuommosilla kaasu pohjassa :eek:
Niin ne mittarit nyt tilettää muuten vain, ei välttämättä liity tulppaan mitenkään.. revin ite kaikki hilut v*ttuun :D |
siis 2 vaihteel kokeilin huippua niin sillon alko pätkii kaasu pohjassa vaihto vaihteen hyvin kulki
|
Sivu luotu: 05:17 (GMT +2). |