![]() |
Taron ahtaminen
Pitääs Taro turbottaa. Jollakin on varmaan valmiina vertailu alustan osista tehokkaampaan versioon. Täälä olis yksi kiitollinen tarvitsija. Hilux ei käy varmaankaan.
|
Sama projecti itessä parhaillaan alla. En ole edes paerihommia vielä miettiny. Mutta mielelläni kuulen miten pitää toimia tämä wag:n kanssa konttorilla.
Ilmeisesti verrataan bensa ruiskuun ja penkkipaperi tarvitaan rullilta jne... Ja pitää olla ei vähäpäästöinen ja oliko se ale vm -93?? |
2.4 efi, 2.2 kaasari ja 2.4 diiseli on kone vaihto ehdot taroissa, hiluksissa v6 3.0
|
Wolkkari ei ole Toyota, vaikka samoista palikoista kasataan.
Siis noissa rengaskeskusteluissa tuota Wokkeloa on yritetty rinnastaa Hiluxiin, mutta käsittääkseni huonolla menestyksellä.
Siis: vaikka toiminnallisesti/komponenteiltaan täysin sama auto, niin "TRAFI:llisesti VW.... " Halvimmalla saat LAILLISESTI ahdetun "Taron", kun ostat hiluxin, turbotat sen, ja vaihdat maskin ja takaluukun ristiin... Näin suomessa.... (Siis mm. Trafin mukaan Suomeen ei kelpaa EU:ssa rekisteröidyn auton kokonaispaino... siis esim. toyota LC, EU rekisterissä yli 3500kg ja kuski).... Ollappa ylimääräistä rahaa, että tuonkin vois käyttää läpi prosessin.... menikö tuohon alkuperäiseen (autovero) noin 10v?.... |
onkos se nyt kummempaa kun vaihtaa 2L-T saman ikäsestä runnerista? ei kai siinä tehot nouse yli 20% paperilla?
|
Sivu luotu: 14:22 (GMT +2). |