![]() |
-03 Ducaton ajoneston kierto?
Pikku palo varmaan aiheutti kipuia sähköihin, kun pukkas ajoneston päälle..
Mites sen sais kierrettyy? Tars Keksii äkkii tai jää heininmaa väliin.. |
jaahas, oiskohan jossain vänkärin tai kuskin akun takana semmonen nappi jonka painamisen/vapauttamisen jälkeen pelittää. joku joskus sai ducaton tuon tempun jälkeen pelittää. eli katkaisee kolaritilanteessa polttoaineen syötön tms.
ja sitten en ole varma missä siellä akku sijaitsee, mutta veikkaisin enemmän vänkärin puolta, jostain taaempaa konehuoneessa tai jonku "alla" |
Ducaton akku taitaa olla kuskin penkin alla.
|
Ainaki -05:ssa akku on ihan konetilassa.
|
niinkuin mainitsin niin en osaa ainaskaan itse neuvoa paremmin, kun ei ole parempaa muistikuvaa tapahtumasta enkä ole montaa metriä ajanut kapistuksella saatikka omistanut.
|
antaako käynnistää ja sammuu välittömästi, vai ei mitään ??
|
TDI vai JTD? Syöttöpumppukoneessa ajonesto on jossain välillä virtalukon pohja - syöttöpumppu. Syöttöpumpulle menee vaan yks johto siis sammuttimelle. Ja toinen ennakon säädölle, mut ei tartte käynnistämistä varten kuin yhen johdon. Commonrail onkin varmaan hankalampi.
|
Kuulemma pyörittää muttei edes lupaa, eli ei saa ainetta? Commari toi vissiin oli, kaverin auto niin ei pääse tarkistaan.
|
Monesti toi ominaisuus on ducato 2:ssa rattitolpan muovien takana sellanen keltainen "rele" ja sen kosketus ongelma. Mulla kerran temppuillut. Irroitus, contact cleaneria ja crc:tä perään ja on toiminut sen jälkeen jo pitkälti toista vuotta. Palaako ajoneston merkkivalo?
-sami- |
Jos moottorin vikavalo ja ajonesto on sama nii palaa..
|
Lainaus:
Villi veikkaus, jotta nyt on palanu vähän muutakin kuin kuorta....:mad::mad::rolleyes::rolleyes: |
Sivu luotu: 05:16 (GMT +2). |