Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   LJ:n taka pyörän laakerit (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=12111)

Charles.W 20.07.2005 20:36

LJ:n taka pyörän laakerit

Osaisko joku viisaampi selittä, ku ei noista räjäytys kuvista saa selkoa.
Onko se nyt puoli vai täysikevennetty.
Pitääkö tasaus pyörästö avata ja ottaa sokat pois tikkujen päästa vai ei.
Vai mitä pitäs tehä?

Pauli 20.07.2005 20:42

Lainaus:

quote:
Osaisko joku viisaampi selittä, ku ei noista räjäytys kuvista saa selkoa.
Onko se nyt puoli vai täysikevennetty.
Pitääkö tasaus pyörästö avata ja ottaa sokat pois tikkujen päästa vai ei.
Vai mitä pitäs tehä?

Ei ole sokkia tikkujen päissä, ota 4 mutteria auki jarrukilven juuresta ja vedä vetarit ulos.

SUPPORT www.alanmiehet.com

Charles.W 20.07.2005 20:48

ja laakeri jää akseliputkeen?
kuula laakeri?

-MaTTi- 20.07.2005 21:33

Lainaus:

quote:
ja laakeri jää akseliputkeen?
kuula laakeri?

Laakeri jää vetoakseliin kiinni ja ulkokehältään laippaan (se missä jarrukilpi kiinni). Kuulalaakeri, jeah. Rymppiholkilla lukittu. Rälläköi pois vanhat jämät, uutta laakeria paikalleen ja lekaa perään. Holkki siis lämpösovitettu, vaikka hellan levylle ja punaseks. Sujahtaa paikalleen ja jää siihen kun jäähtyy. Sitten vaan tökkäät akselin takaisin.

Charles.W 20.07.2005 21:35

Kokeillaan näillä eväillä, kiitoksia kaikile!

Rekisteröimätön 16.07.2008 21:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 166799)
Laakeri jää vetoakseliin kiinni ja ulkokehältään laippaan (se missä jarrukilpi kiinni). Kuulalaakeri, jeah. Rymppiholkilla lukittu. Rälläköi pois vanhat jämät, uutta laakeria paikalleen ja lekaa perään. Holkki siis lämpösovitettu, vaikka hellan levylle ja punaseks. Sujahtaa paikalleen ja jää siihen kun jäähtyy. Sitten vaan tökkäät akselin takaisin.

Tuleeko motonetistä saatavassa takapyörän laakerisarjassa mukana tuo holkki?

saako motonetistä ihan kelvollista kamaa vai kannattaako lähteä muualta metsästään?

HRD 17.07.2008 04:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 475267)
Tuleeko motonetistä saatavassa takapyörän laakerisarjassa mukana tuo holkki?

saako motonetistä ihan kelvollista kamaa vai kannattaako lähteä muualta metsästään?

Tulee kaikki tarvittava ja itse ainakin oon saanu sielt aina koyon laakereita, eli laatukamaa.

lepoantti 17.07.2008 06:50

kannattaa varmistaa että tulee se holkki mukana, vaikka puodissa sanvat että pakettiin kuuluu niin useinkaan eivät itedä mitä puhuvat. kun luxiin vaihdoin laakereita niin ekana tais olla moponetin paketti josta holkit puuttui, sit tuli paikalliseen korvikepuotiin pariakin merkkiä ja niistä molemmista puuttui vaikka piti olla täydellinen paketti. olisko ollut helsingin laakerin toimittama paketti joka oli sitten viimeinkin täydellinen.

Rekisteröimätön 17.07.2008 08:42

Noniin kiitoksia vastauksista !

Täytyy käydä ensiksi liikkeessä tarkistaan onko paketissa kaikki tarpeellinen...

LaaLaa 17.07.2008 12:46

Mulla on yhdet LJ:n vetarit irrallaan ja niissä on krymppiholkin sisäpuolella lukkorengas? Ja lukkorenkaan irottamisen jälkeen krympin sai irti rikkomatta. Onko yleensä näin?

HRD 17.07.2008 17:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 475335)
Mulla on yhdet LJ:n vetarit irrallaan ja niissä on krymppiholkin sisäpuolella lukkorengas? Ja lukkorenkaan irottamisen jälkeen krympin sai irti rikkomatta. Onko yleensä näin?

Lukkorenkaat on hiluksissakin, mutta en mä kyllä rymppejä irti rikkomatta saanu. Oli laakeritkin niin keleen tiukassa, et piti sisäkooliin polttaa oikeen haava.:eek:
Hiluksin laakerit ite hommasin motonetistä ja kaikki rojut oli mukana.

Sivu luotu: 06:48 (GMT +2).