![]() |
Matti Nykänen - Samurai
Onko kellään tätä Matin loistavaa albumia mp3 muodossa? Jos on alkup. ceedeenä niin voin myös ostaa.
Minulla itselläni on Matin "Yllätysten yö" albumi, ja keräilijänä haluaisin myös tämän toisen albumin. --Lars |
Jos silmiini sattuu Matin tekeleitä voisitko valaista minua että olenko saanut levyt ja biisit oikein. Etten hylkäisi oikeita timantteja.
[u]Yllätysten yö </u> 01. Topless 02. Samaa nauhaa 03. V-tyyli 04. Mennään tanssimaan 05. Yllätysten yö 06. Kingi 07. Pidä varas 08. Jos sä haluut 09. Vain mäkimies voi tietää sen [u]Samurai</u> 01. Samurai 02. Baby Mä Haluun Sut 03. Markiisi De Sade 04. Syli 05. Niin Yksin Mä Oon 06. Yy, Kaa, Koo, Nee - Vauhti Kovenee 07. Hyppää Letukkaan 08. Moottoritie On Kuuma 09. Mimmi 10. Rakkauden Laulu Tuo Markiisi De Sade minulta jo löytyykin. ---MäIte--- *Let's kill them all and let Gods sort them out* |
Minullakin löytyy tuo Yllätysten Yö alkuperäisenä.
|
"Samurai" onkin hieman harvinaisempaa tavaraa. Minulta löytyy se tosin alkuperäisenä c-kasettina ja "Yllätysten Yö" ihan originaali-seedeenä.
|
Meikäläiseltä löytyy kans' ja muunmuassa Samurai.mp3 cd-laatuisena.
Yhteys: sami.samisammolaw -miukumauku- pp.inet.fi jos kiinnostaa nuo biisit. Note! This message was posted anonymously! |
lötyy samurai jo, kiitos paljon kaikille vastanneille :-)
-- http://www.petrisimolin.net/sig.jpg Resistance is Futile! You Will Be Assimilated! |
Sivu luotu: 00:06 (GMT +2). |