![]() |
Vihreän kullan perässä... (Ladan ehostusta)
2 Liiteet
Nyt kävi niin että Hj osoittautui hieman turhan suureksi projektiksi mulle---->kiertoon, ja sopivasti tuli uus maastokulkine vaihdossa tilalle. :)
Lada Niva -87 1,6l koneella 5-vaihteinen laatikko... Katsastettu ja kaikkee... Maasto-ominaisuuksien osalta orkkiskunto, mutta joku edellisistä omistajista on tykänny siirrellä ja vaihdella valoja. :D Etuvilkut siirretty puskuriin, takavalot on jotkut fiat unon takavalot. Tullessaan mulle auto, oli aikalailla kirjava, peltihommia oli tehty, mutta maalaukset oli jääneet heikommalle. :D Tähän mennessä tehtyä: Perushuolto ja pienet kittailut/maalailut. Korottamista siihen olen suunnitellu, vähän palkkihelmaa, yms. Kuvat ennen ja jälkeen. Eikös ole aika pirteä toi uusi väri? :p |
|
Olisiko kannattanu laitella helmat ja lokarinkaaret ennen maalausta? :D
|
Eeeeiii olis kannattanu... :D Mulla kävi ton maalin kanssa ku Sulo Vilenille ; ku halvalla sai. :) Nyt laitoin vaan auton yksiväriseksi, keväämmällä maalataan uusiksi, kunhan kaikki muut hommat on ensin tehty. Jäi vielä 18.5 litraa paikkamaalia, niin eiköhän riitä... :)
|
1 Liiteet
Nyt olis etualatukivarsien kantosuojat hommattuna. Löyty täältä palstalta piirrustukset, joitten pohjalta nuo tuli teetettyä... :)
|
Pari päivää on nivea ollut päivittäisajossa. Takaperä ulisee jonkin verran, ja todennäköisesti jossain ristinivellessä on löysää kun tärinää on jonkin verran. Kaasariin tarvii myös tehdä pientä säätöä. Mitäs mieltä porukka on saako tollasesta ulisevasta perästä kalun restauroimalla, vai tarviiko ruveta uutta ulisematonta perää etsimään?
|
ladan perät on kyllä semmosia prkl että pitävät aina vähän ääntä. mutta eipä paljon maksa uusivanha perämurikka luokkaa 50-80€. toki hammas kosketusta pystyy itsekkin säätämään.
|
Sivu luotu: 23:32 (GMT +2). |