![]() |
rankka reissu tv2
nyt kakkosella menossa kyseinen ohjelma. mika salo ajaa offi sademetsässä
|
http://areena.yle.fi/tv/2099296 näkyy jo areenassa myös
|
No onhan melkosta puuhastelua. Kovat rengaspaineet, vinssi laitetaan vasta kun on monet kerrat paiskottu ylämäkeen jne. Sitäpaitsi ryssät ajaa haastavampia reittejä Ladalla kauppaan :)
|
No olipa haastavaa talviajoa uusilla autoilla talvella, pakkaseen lisätty 30 astetta puheissa, tommosen tekemällä tehdyn paskan kattomisesta saa syövän.
|
Olikos noi uudehkoja Diesel Nissan patrolleja ku jäi tunnistamatta? Uazit oli kyl tunnistettavissa.)
|
Hyvä pätkähän tuo oli.. kaikki ei ole offiammattilaisia, perustallaajalle tuo on jo ihan kelpo meininkiä.
|
Toi dramatisointi vaan menee yli, kai toi uppoaa ihmisiin jotka ei lunta ole nähnytkään.
|
Lainaus:
|
Ei siihen tarvitse lisäillä asteita, miinuksia on valiettavan paljon
Lainaus:
Sopii mennä kokeilemaan jollet usko:rolleyes: |
Lainaus:
Kiitos ja anteeks, ihan hyvä ohjelma. |
Edellinen jakso tuntu paremmalta mutta oliko se vaan eksotiikan takia ite ku ei oo paljo sademetsissä liikkunu.
|
Tuolla myö valitettais että vittu ku käjet ja varpaat jäätyy ja tuulikin puhaltaa ikävästi niskaan:D
|
Minusta oli ihan mukava ohjelma. Noista pakkasista vaan turhan paljon puhuttiin sekaisin, mitä voi olla ja on ollut ja mitä sitten oli just silloin. Epäilemättä siellä kylmä kuitenkin oli tuolloinkin..!
Lainaus:
|
Lainaus:
Loppuporukka ajeli vakio-uatzeilla perässä, tosin tais olla pientä remonttia pariin otteeseen, mutta sepä ei varmaan ketään siellä yllättäny. Onhan tuolla oikeestikin jatkuvaan kylmä, tammikuun keskilämpötila n. -50C ja se -71,2C ihan oikea ennätys. http://m.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288541372901.html Aika viileetä nytkin: http://finnish.wunderground.com/auto...ons/24688.html |
Katoin ekan jakson ja tulee vaan mieleen, et moni suomalainen offari mahtaa vakio hj;lla hakea polttopuunsa pahemmista paikoista kun nuo
Pitääköhän noi etäisyydet oikeesti paikkaansa maailman vaikeimpiin kuuluva rinne 700m :eek: senhän jo vinssaa ylös jos ei kävellä viiti :confused: Päivä etappi 8km suomalaista mettäauto tietä rospuutto kelillä tai kelkka reittiä, Jotenkin on sellainen kuva vaikka show;ta varmasti on mukana runsaasti, että topgear;in porukka olisi ajellut pahempia teitä vakio kuntoisilla maastureilla jotka ostivat netistä näkemättä :confused: Toisen jakson kattelin samaan putkeen niin paha sanoa et mitä olisi voinut toisin tehdä, ehkä laadullisesti ensimmäistä parempi ja ihan katottavissa oleva kaksoistuulilasi ei välttämättä ole lämmön takia vaan lämmön vaihtelun takia, ettei halkea ja matto koneen päällä todennäköisesti pitämässä tietokone komponentin lämpimänä |
Sinne ja vähän pidemmällekin
Tällainen kikotin on tuonne suuntaan lähdössä helmikuussa, retkikunnan suunnitelmissa on ajaa näiden paikkakuntien ohi matkallaan Tsuktsien niemimaalle.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=146309 |
Volvoakselinen KDJ95, lienee itänaapurin kilvissä?
|
Lainaus:
|
Casagrande testasi Defeä Tyynellemerelle asti 10 vuotta sitten. Ei ollut letkaa huoltoautoja mukana, ei.
http://www.venajaseura.com/node/621 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
En tiedä, mutta lie jarruissa tingitty pysähtymisestä ja saatu luotettavuutta/siperia huollettavuutta :confused: :confused: |
Lainaus:
Lainaus:
|
Siperiaan voi jokainen lähteä kokeileen kuinka pitkälle pääsee täältä suomen joskus talvella olevasta-35 pakkasesta joka tuolla on kesä keli onhan toi äärimmäistä autojen ja kuskien koettelus nyt sitten nokka kohti Siperiaa katotaan kenen nenän pää valkenee.se jos lähtis tolla omalla olis hyvin äkkiä perse jäässä.
|
Lähtihän tuo Mitsukin aikoinaan -40 pakkasesta kuin palmun alta, kun konehommia tuli tehtyä. Toki aina työpäivän jälkeen hieman jännitti.
Muistan varmaan loppuelämäni kun tein suolla remonttia aamu neljältä -40 lämpömittarissa. Kääntösylinteri räjähti Nokka Jokerista, mutta puut karsiutu kyllä mukavasti ja räkääkin tuli nenästä. |
Sivu luotu: 10:25 (GMT +2). |