Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   pajeron etuperän nivaan (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=118801)

waffen 23.12.2013 10:39

pajeron etuperän nivaan
 
Olisi ajatuksena rakentaa nivaan pajeron etuperästä taikka takaperästä etuperä. elikkä olisi tarkoitus pitää nivan erillisjoisitus edessä

onkohan missään pajerossa kytkettävää lukkoa erillisjoisitetussa perässä? esim gen3 ?

muita vaihto ehtoja kuin pajero missä olis kytkettävä lukko

tämmöisi hulluja ajatuksia ja en sitten tiedä tuleeko koskaan toteutettua mutta mietinnässä on :D

Kuljukka 23.12.2013 19:04

Mulla on yks ylimääränen gen 3 taka murikka kytkettävällä lukolla.
Kyseessä siis juurikin erillisjousitetun perä.

Viipo 24.12.2013 02:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuljukka (Viesti 1082185)
Mulla on yks ylimääränen gen 3 taka murikka kytkettävällä lukolla.
Kyseessä siis juurikin erillisjousitetun perä.

Mikähän siinä mahtas olla välitys?

Kuljukka 24.12.2013 08:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Viipo (Viesti 1082400)
Mikähän siinä mahtas olla välitys?

4.11 lukee lätkässä. Laskenu en ole..
Tuohan on alunperin keskellä autoa ei sillon ole sitä akseliputken pätkää eli rakentamalla tuon saa kummalle puolelle vaan.

waffen 24.12.2013 10:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuljukka (Viesti 1082420)
4.11 lukee lätkässä. Laskenu en ole..
Tuohan on alunperin keskellä autoa ei sillon ole sitä akseliputken pätkää eli rakentamalla tuon saa kummalle puolelle vaan.

Vähän turhan harva välitys muuten kyllä olisi hyvä. onko muuten gen 1 etuperässä irroitettava "akseliputki" että voisi siirtää perän keskelle, samalla saisi mahdollisimman pitkät vetarit että murroksien kulmat olisivat mahdollisimman pienet maksimi joustoissa.

Black Bear 24.12.2013 18:18

Gen2 pajeron takaperässä on 100% lukko ja löytyy 5,29 välityksellä.

_LM_ 24.12.2013 22:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja waffen (Viesti 1082470)
Vähän turhan harva välitys muuten kyllä olisi hyvä. onko muuten gen 1 etuperässä irroitettava "akseliputki" että voisi siirtää perän keskelle, samalla saisi mahdollisimman pitkät vetarit että murroksien kulmat olisivat mahdollisimman pienet maksimi joustoissa.

On irroitettavat putket. Jos olet kouvolan ohi ajelemassa niin voin heittää yhden gen1 etuperän kyytiin :rolleyes:

waffen 26.12.2013 15:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear (Viesti 1082590)
Gen2 pajeron takaperässä on 100% lukko ja löytyy 5,29 välityksellä.

mutta eikös gen 2 takaperä ole jäykkä akseli eli ei oikein pysty soveltamaan etuperäksi.

paras vaihto ehto on varmaan gen1 etuperä välityksellä 4.625 v6 bensa
ja taakse uazin perä 4.625 välityksellä

ja nämä siksi että sen saisi vielä leimattu


Sivu luotu: 11:54 (GMT +2).