![]() |
Ford Bronco 1981
1 Liiteet
Jaahas kaks kaverusta osti kyseisen auton ja tarkotus olis officrossiin peli tehdä:rolleyes: Tossa rojektissa oppii ainakin hitsaan:D Katosta pit viritellä,niin ei tuu vesi/lumi suoraan niskaan.Katotaan mikä muodostuu pakkasrajaksi,missä vielä viittii pajottaa:) Tänään ke täytyy tutkia saako alkuperäsestä tankista kalua,vai pit ostaa turvatankki.Miettiny että riittääköhän 60l tankki crossiin:confused: Sit kun saa koneelle soppaa ni koittaa käymään.Onneks on vaan pakosarjat,niin toivottavasti saa sulosointuja kuunnella:D Pitää olla V8:D
|
60 litraa riittää hyvin, 20-40 litraa menee meillä vakio koneella 90min kisassa.
|
Hienoo....lisää jenkkejä offailuun!!
Kaalimato Chevyn lavalla oleva muovitankki (oliskoha 70 litranen) joutaas heti myyntiin, kun keksiisin tilalle pienemmän, jonka sais lavan alle "piiloon". Kukahan semmosen vaikka tekis pellistä tai alumiinista mittojen mukaan? |
Mulla olis chevyssä 130l tankki :) ajais pidemmänkin kisan... no joo ei ole myynnissä kuitenkaan.
|
Jep,käymään lähti ja kannusta imi soppaa:) Ei vielä keretty tankkia tutkiin,mennäänkö alkuperäsellä vai vaihdetaanko.Sisusta purettu,vähän paikattavaa lattias toisel puolel.Noi keskipilarin alapäät on hävinny molemminpuolin.Pit tutkia kuin parhaiten sais helmapalkit laitettua,ovista kait raakasti alaosa pois niin saa lattiantasoon palkin:rolleyes: Takaluukku aika hyvä ja sähköikkunakin toimii:D Pitää siitä,tosta katosta ja vanteista tehä myynti-ilmotus jossain vaiheessa jos joku tarvis;)
|
Hiano Ronkelo! Onneksi olkoon hankinnasta ja tervetuloa meidän harvojen onnellisten(?) joukkoon! :D
Onko tää se nettiautossa ollut yksilö? |
Kiitoksia:) Juu oli nettiautos.Kyl toi pientä laittoo jokapaikasta vaatii:D Kaks vuorotyöläistä pikkuhiljaa koittaa jotain saada aikaan,onneks ei o mitään aikarajaa eikä vuotta ilmotettu millon valmis:rolleyes:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Juu leipätyös menee kahta vuoroo ja tietysti ristiin kaverin kans sillon kun pit kaksin tehä:rolleyes: Sit perheellisen arki jarruttelee ja paalun keräys osiin.Renkaat tulos ja pit päättää mitkä peltivanteet tilais,tekniikka/jutustelus kyselinkin jo:confused: Kaasariks varmaan Holleyn Truck Avenger,ruisku tietysti paras mut ei tämmöset ei sähkömiehet niitä asentele:o Panssareita alusta täyteen ja korotusta jousiin ja koriin.Lukko edes taka-akseliin,menisköhän kemppi:confused: Ainakin halvin:D Juu ja jumiin ton kun saan,niin kaverit saa vetää/työntää sillä virveliä ei keulas ole:D Kyl siihen tekemistä keksii 10 homma sinä aikana kun yhtä vähän väkästää:eek:
|
Lainaus:
|
Auto pihassa:) 35x12.5-15creepyt tullu.Onko 15x10 Et-44 sopiva vanne kyseiseen autoon ja renkaalle? Vai olisko 8x15 Et-20 riittävä?
|
Lainaus:
|
Jep tilataan 15x10 Et-44 vanteet jossain vaihees,pääsee sit sovitteleen alle:) Juu kyllä kaaret muokkaantuu vielä rajusti kun saa noi ruosteet rälläköityä irti:D Miettiny että kannattaako kaventaa keulaa samalla,niinku Jarea matkia.Kävin putkee hakeen jotta saa katosta venytettyä joka suuntaan,samalla tarttu mukaan 120x60x4 tavaraa helmapalkkia varten:D
|
2 Liiteet
Voi vit...ny selvinny että kone onkin 302:mad: Kaikki pit selvittää itte etukäteen,eikä luottaa myyjään.Noista kuvista käy ilmi,vesikanavan ja pulttin yläreuna samas tasos kannen alun kans=302
|
Älä ole huolissasi, kyllä se silläkin liikkuu, ja siitähän saa tehtyä 347cid pannun helpolla jos haluaa:)
|
Toivottavasti liikkuu:rolleyes: Ehkä helposti saa isompaa,mutta entä halvalla:D Joskus ollu 5.0chevy,sen jälkeen periaate ollu että alle 350 konetta en omista:D Nyt sitten on 8.0L,6.6L ja toi 4.95:o Niin ja käyttöpeli 1.4D:D No saatiin kaverin kans katos auton päälle,ni ei tarvi räntäsateessa pajottaa eikä tipu vesi niskaan kun makaa auton alla:)
|
2 Liiteet
Löyty koneen numerokin.0-C90E-6015-? olisko vajaa C pit koittaa sitä viel tarkentaa.Renkaat odottaa työmaalla,niin kauan kun saan vanteet hommattua.
|
Toi on -69 mallin 302 :n lohko koodin alun C9 mukaan ja kun se viimeinen epäselvä näyttäis olevan C , jos se olisi muistaakseni B niin olisi 351:nen ..
Mun mielestä kannattais ottaa kone nokilta ja osiin. Hyvällä tuurilla siellä voi olla jo valmiiksi kovaakin palikkaa laiteltu kun on kerta kone jumppa joskus tehty...? Miten oliko millanen kaasari ja imusarja paikallaan , peltisarjaa tjs? |
Kaverilla on pyöriny nurkissa useamman vuoden tommonen isosta ronkosta pois nostettu 351:nen. Muistikuvan mukaan tuuppas öljyä pakoputkeen ja tekiköhän vielä geyshiriä paisariin. Eli auki pitäs käyttää. Saattas olla sopivasti pois ostettavissa, jos ketä kiinostaa.
|
Lainaus:
|
Peltisarjat on,imusarja on Edelbrock performer 289 ja kaasari joku 4kurkkunen.Toi koneen sisutan selvitys työn alla,myyjä kyselee edelliseltä omistajalta.Tai sit pitää ite avata kone.PJTK viittikkö kysellä siitä 351 koneesta,onko W,C,M vai mikä ja hinta puolta;) Koitan kansista tutkia löytyykö numeroita.
|
Ok, jos tossa edelbrockin imaris on 289 niin se ei sovikkaan kuin 289 ja 302 koneisiin. 351 on apaut 5 cm leveämpi eli siinä on oma imusarjansa.. kannet käy kyllä noissa Windsor koneissa keskenään.
|
Lainaus:
Tuuman spaceri laipat puolelleen? |
5 Liiteet
Kertokaas Ford tietäjät mistä löytyy kansien nro:rolleyes:
Löysin sisäpuolelta tommosia kun 8B16 ja 289 ja WF,kuvat;) |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 01:10 (GMT +2). |