![]() |
15" bl kehät 4 vanteeseen.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=142755
6mm levystä leikattu, molemmat kehät vapaarei`illä eli läpipulttimalli ulkokehän reunaan tulee tommonen ohut lisäsoiro joka hitsataan pyöritetään renkaaseen sopivaksi kehän takapuolelta. 95€ jos tulee tolleen irtonaisena 125€ ulkokehät hitsattuna pyörittäjässä valmiiksi. kehätkin saadaan tarvittaessa kiinni vanteisiin saman pyörittäjän päällä http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=141416 yv. tai rytari@hotmail.com |
Saako 16"?
|
BLkehät
Moi,mulleki olis 16 kehille tarvetta
|
Noista 16" kehistä oli Mikon kanssa jo keskustelua,mutta millä mitalla ne pitäisi tehdä?
Minä mittailin ainakin viidestä eri mallisesta Rover 16" vanteesta mittaa beadlockin sisemmän pannan asennuspaikasta ja heittoa oli välillä 430-444mm. Millä halkaisijalla ne kannattaisi nyt sitten mitoittaa? Mittailkaas omista vanteistanne mittaa,niin sumplii niistä jonkun kompromissin. |
Kertokaas nyt mikä tehtävä on tuolla pienellä suirulla on tuossa ulommassa kehässä ?
|
Lainaus:
ED. Oho katoin sit kuvaa tosi hyvin :D :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sitäkin joskus mietittiin,jos tekisi päällimmäisen kehän suoraan paksummasta (8-10mm) tavarasta ja jättäisi tuon ylimääräisen hitsausvaiheen pois?
|
bl kehät
Moi,mittasin 16 patrolin orkkisvanne huulen sisäpuolelta ja tulos oli 443,2-jos seiltä pieni hitsivara viel pois ,sitten 443mm
|
Minäkin mittailin...
Lainaus:
Magnelsin huuli on kartion mallinen, mitta 430-435 mm. Suuri ja mahtava neuvostoliitto, GAZ-69, mitta 438 mm. |
Mulla on tuollaiset ja se ylimääräinen suiru höylää ainakin kannosta hyvin puuta kumin ja kehän väliin , mutta sekin lähinnä kosmeettinen haitta ollut. Itse jättäisin kuitenkin laittamatte.
|
bl kehät
Moi,ehkä,huomenna mittan uudestan
|
no entäs se ulkokehän sisäreikä, jos sitä pienentäis niin saisko ulkokehästä senverran jäykemmän että vois jättää sen höylävahvikkeen pois, ?
parashan edelleen lipposen myymä malli mutta ei sekään ole kaikkien mieleen? |
Lainaus:
Saisko esim tällä mallilla 16"? Ja hintaan? |
bl kehät
Moi,oliki näppäilyvirhe,sorry,nissanin 16 vanne432 ,L200 mitsu 432
|
bl kehät
Moi,jos nyyt sais 16 tuumaiselle kehät ,olisin heti innokas ostaman sarjan
|
Yyveetä lyöty
|
HINTA??