![]() |
suzu 410, 37", 2 ohjaavaa akselia...
aato on suzu 410. ajettu pari vuotta bensa koneella ja
31" pyörillä. ens kesänä toevottavasti isommat pyörät, välitykset pienemmät, kierrejooset alle, diisseli moottori... laetan kuvia ku kerkiin...http://forums.offipalsta.com/albumpi...?dl=1385238273 |
Suzuki rojekteja ei ole koskaan liikka, onnea rakenteluun, mutta vältä murteella kirjoitusta, ni mukavampi seurata topiccia.
Meinaatko akseleita vaihdella, jos isommat renkaat ja diiseli koneen meinaat vaihtaa |
taetaa jo BJ:n akselit alta löötyvä:D näen suomeks sanottuna;)
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=142332 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Noimyäre praakata sit tähä topikki kaikoma murret ni o klookump lukke krosmänttines teksti...
|
Länsirannikolla asuvana täytyy sanoa et on varsin vittumaista lukea tuota viäntöö ja kiäntöö :(
|
Onko mitään tietoa bj:iin ja suikan perien välitys eroista?
|
Kyllä se on paras koira se savon murre, annahan soija vuan. Minkälaisia muutoksia on joutunu alustaan tekemään?
|
Eikös BJ:ssä ollut 4.11?
|
kyllä niissä bj:n akseleissa ainakii vakiona on 4.11 välitys.
laita volvon m40 aski sinne väliin ni ei tartte siirtää jakolaatikkoa ku 12cm mut silti jää alkuperäisellä akselivälillä takakardaani eika perkuleen lyhkäseks = liuku+ristikot? meillä on junioreiden suzukissa moinen laatikko. |
Eiks Hj:ssa oo toi 3,7?
|
Käykös bj:n akseliin sit hj:n murikka? Jos olis joku joskus vaihellu?:confused: En yhtää tiiä ku en oo noihin tojotoihin niin perehtyny..:D
|
Ei oo kyllä mitään käryä noista..:confused:
|
Itekkin aikoinaan mietin BJ:n akseleita Suzukiin ja muistaakseni FJ40 välitykset oli 3.7 ja BJ40 4.1.
Mikäs diesel kone on suunnitelmissa laittaa? |
Lainaus:
|
En tiä onko väärä palsta ja väärä paikka kysyä tyhmiä mutta kysyn kuitenki. Itellä ei mitään puhasta offroad hommaa ole tullu ajateltuakaan, mutta pitäs semmonen pirssi laittaa ettei tarvis miettiä esim nyt talvela että pääseeköhän vaikka tuota tietä tai ajouraa. Yhelä oli viikonloppuna tuomonen vakio 410 ja jotenki oli niin ruman näkönen ja pieni että alko oikein mietityttään että pitäskö laittaa jossaki välissä 940 volvole kaveri jolla saattas päästäkki johonki.
Oli vain niin mopoauton näkönen vakiona että piti alkaa heti miettiin ennenkö on isommin ees katellu aihiota että paljonko tuomoseen pystyy tekemään muutoksia että sais vielä leimattua? Taitaa olla täysin väärä paikka kysellä?:D |
Vakio 410 on kyllä ruman näköinen ja kaikkea mutta kyllä sillä vakionakin tietäpitkin pääsee.. Sitten taas jos ajelee asfalttia paljon niin ei se herkkuaa ole pitkiä matkoja vaappua tuommosella.. Muutoksia voi kyllä tehdä melkopaljonkin mutta jos aikoo oikein susukia rueta rakentaan niin ennemmin ostaa samurain lähtökohdaksi..
|
Joo mie nyt aattelin semmosta että karkeampaa kumia ja korotusta ja valoja aluksi ja sitten jossaki välissä vinssiä sun muuta. Mites saako tuon tuolla diesel koneella vieöä leimattua? Nämä toki vain suunnitelmia, varmaan ei lahi aikoina varaa edes ajatella toteuttamista...
|
Niin mie oletinkin. Vaikuttas että fiini värkki tulossa tästäkin.
Onhan tuo jo eka kuvissa paljon fiksumman olonen ko vakio ;) |
Lainaus:
Ja anteeksi make.suzukille topicin lainasta. |
Lainaus:
Ja onko nuo nelinkin puslat jäykät? |
kori koesovitettu. vähä pittää avartoo kaaria...
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=145181 |
Edistykö projekti tänään vai oliko savusaunassa eilen häkää:)
|
tännään ensi ajo takaohjaaksella. pienin kiäntösäde sisemmän
pyörän reunasta mitattuna 3,5 metriä. vielä puuttuu kuitennii paljo. kuvia tulloo ehkä sunnuntaena... kevvääseen männessä valamis oekeelle koeajolle |
Sivu luotu: 14:42 (GMT +2). |