![]() |
RRC lt95 vacuumitoiminen lukko appuuva!
Tere tasapuolisesti :)
Tuossa mun rangessa on keskilukon alipaineletkut poissa (tai kaksi oli vielä osittain kiinni ja murenivat irroittaessa ja nyt tarttis löytää että mihis nuo yhteensä kolme letkua kytketään. Kaksi menee aktuaattoriin ja yksi jonnekin pumpulle... Missä pumppu? Mitkä putket kytketään mihinkin? En löydä mistään ohjetta, diagrammia tai kuvaa että mihin nuo vedetään. Onko tuo alipainepumppu jossain koneessa kiinni? Ei vaan nyt löydä... Kaikki apu kelpaa. -Joel |
Alipainepumppu on kiinnitetty siihen vaihteiston etupuolelle, sellainen V-mallinen 8 sylinterinen pensiinikäyttöinen.
:) Vedät sen letkun sinne imusarjalle johonkin kaasarin etupuolelle alipaineliittimeen, ehkä T-haara siellä? |
Moi !
Mulla on dieselissä alipainepumppu laturin perässä. Keskilukolle se on yleensä haaroitettu läheltä jarrutehostajaa ja bensakoneessa alipaine otetaan imusarjalta. Voi olla että tulpattu joskus käyntiongelmien vuoksi, mutta jos tulpattu imusarjalta niin ei jarrutehostinkaan toimi. |
käyttövivun kautta kuitenkin, eikö ?
|
Koitan kuvata huomenna ihan omasta laatikosta, kun ei löydy kuvaa muuten.
|
Kiitos!!!
-Joel |
Nuppissa letkupaikat kolme kpl:
keskelle imusarjalta alipaine Alas alipainekellon takaliittimelle Ylös alipainekellon etuliittimelle (johto kuvassa lukon merkkivalokytkimelle alipainekellon vieressä, lamppu nupissa, uudemmissa mittariston alla.) https://lh6.googleusercontent.com/-u.../WP_002428.jpg Imusarjalla kasipytyn kohdalla nippa mistä alunperin letkulähtö lukon käyttönupille (kuvattu apparinpuolelta) https://lh5.googleusercontent.com/-n.../WP_002431.jpg T-haaralla toteutettuna virranjakajan alipainekellolta https://lh3.googleusercontent.com/-K.../WP_002432.jpg Laajrmpi näkymä https://lh4.googleusercontent.com/-V.../WP_002434.jpg Letkut lavastettuna, puuttuu letku nupin ylhäältä kellon etunippaan https://lh4.googleusercontent.com/-L.../WP_002441.jpg Kesti hieman, kun oli netti kumollaan täällä päin melkein koko päivän. |
Hoh... todella suuri kiitos!!!
Jos joskus törmätään livenä niin muista sopivan hetken tullessa vetästä hihasta jotta voin tarjota tuopin tuosta ;) -Joel |
Kiitos, tuopin voit tarjota tuonne:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=1495 Ilman palstaa olis hankalanpi ohjeistaa / vastaanottaa ohjeita :) Ps: Jos ei lukko pelaa noinpäin niin vaihda kellon letkut ristiin, kun en kummallisen sammal kertymän takia nähnyt ajoauton letkutusta kunnolla... |
1 Liiteet
Lainaus:
Mulla kun on Eri imusarja johtuen Edelbrokin kaasaripaketista, niin alipaine taidetaan ottaa kaasarilta omasta ulostulosta kun niitä taitaapi olla kaksi ja toisessa on kiinni jakajan alipainekello (eli T-haara, jos ei muuta) Liitteenä vielä netistä hetki sitten löytämäni kuva vielä asiasta Ja tosiaan kiitos vielä kerran |
Samantapainen paketti minullakin (kuvissa) Carter + JWR dual port imusarja.
Noissa on muistaakseni kaasarin alla ne imunatsat hiukan eri toiminnoilla: Toisesta tulee alipaine esim tyhjäkäynniltä, mutta toinen tarvii kierroksia tms. |
Sivu luotu: 00:50 (GMT +2). |