Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Hj-61 vikoja ja laittoa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=116920)

tapsa4x4 03.11.2013 22:19

Hj-61 vikoja ja laittoa
 
Mitä kaikkea tarviaa tehä kun tekee 50mm korinkorotuksen?

Sitten pyyhkiät ei toimi,suora virta tulee moottorille ja toisella moottorilla kokeiltu ei ei pelaa.
Mistähän löytyis sähkökuvat tollaseen -89 Hj-61.

Lukkojen valot palaa kokoajan kun auto on käynnissä?

Mitä öljyä lootiin ja kuinka paljon?

Ja kuinkas syöttöä lisättiin 12h-t kone?

helmapelti 04.11.2013 15:48

Mulla 60mm korotus veti muistaakseni kytkimen letkun kireäksi. Ei mitään ongelmia eikä letkuakaan ole vaidettu pidemmäksi.

No toinenkin moottori on jumissa?
Johdot poikki ja poikkarissa?
Itse avasin pelkän ahdonalaisen sieltä suuttimen vierestä ja pelottaa painaa kaasu pohjaan kun tulee suihkumoottorinääni pakoputkesta ja kytkin luistaa.

Luoppis 04.11.2013 15:57

Päälaatikko 4,9 litraa jakis muistaakseni 2,2l.

Pyyhkijän viiksessä maadotusvika?
Onko pyyhkijän moottorissa kiinnitysmutterin alla maadotusjohto kiinni?

jv 04.11.2013 16:44

jos tossa innostun nyt tosissaan rakentamaan hoojiitä ittelle safarikamppeeks nii mulla jäis jouten 60mm korinkorotus setti pultteineen...

datsun 3.3d 06.11.2013 06:47

61:sen settikö?

Glutton 06.11.2013 07:21

Miksi korin korotus? Mahdollisia ongelmia on vaihekeppien kanssa ja rattia akselin kans...
Minulla on 38.5x14.5 renkaat alla ilman korin korotusta! Toki soa tehty mutta minusta järkevämpi niin...

SeppoHovi 06.11.2013 08:12

50mm korotuksessa tarvitti mulkata jakiksen kepin reikää vähän isommaksi. Oli kyllä hilkulla, että olisi riittänyt ihan ilmankin. Tuulitunnelia sai myös nostaa, mutta muuta jumppaa siinä ei kyllä ollut. Itse tein vaan tunneliin uudet reijät ja laitoin samaoihin kiinnikkeisiin.

Tuo korotus on pesunkin kannalta aika hyvä. Saa paljon helpommin pestyä paskat pois jos semmosta ylipäätään harrastaa.

Viipo 06.11.2013 18:30

Lukkojen valot, suodattimen valo, ym. merkkivalot kun palaa -> joulukuusiefekti. Irrota latauksen merkkivalon rele apparin jalkotilasta sivumuovikopan takaa.

Yölento 06.11.2013 19:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja SeppoHovi (Viesti 1062710)
50mm korotuksessa tarvitti mulkata jakiksen kepin reikää vähän isommaksi. Oli kyllä hilkulla, että olisi riittänyt ihan ilmankin. Tuulitunnelia sai myös nostaa, mutta muuta jumppaa siinä ei kyllä ollut. Itse tein vaan tunneliin uudet reijät ja laitoin samaoihin kiinnikkeisiin.

Tuo korotus on pesunkin kannalta aika hyvä. Saa paljon helpommin pestyä paskat pois jos semmosta ylipäätään harrastaa.

Sitä tuulitunnelia pitää muuten laskea alemmas jos koria nostaa...;)

tapsa4x4 06.11.2013 22:11

Pyyhkiät korjattu moottori jumissa.
Vain takalukon valo palaa.

Eipä taida jaksaa tehä korinkorotusta.

jiipeehoojii61 06.11.2013 22:50

..ite nakkasin pois koko tunnelin ja annoin vähä lämpöä ja vääntöä kepakolle,nii sai hyvin.
neli siipisellä putkurilla pärjänny iha hyvi pari vuotta,
karahka harvo sopevasti joka toisen lavan poikki hirven vetoleikissä

Hessu888 07.11.2013 21:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 (Viesti 1063017)
Vain takalukon valo palaa.

Oisko vaan oikarissa joko se katkasija murikassa tai sitten sen liitin siellä katkasijan luona. Nyppää se liitin irti eka, niin luulis selviävän. Mulla oli apikot siellä, niin joka kerta kun oli kosteata, sytty valo.


Sivu luotu: 03:36 (GMT +2).