![]() |
HJ 60 Tankin päällä imu/paluuputket
Alkaa pikkuhiljaa hiipimään mieleen ajatus polttoaineen sekaan pääsevästä ilmasta. Tankin päältä tuhrustaa löpövä, käy niinku terve kone ei, ja kylmäkäynnistys huonoa. Uusittu on hehkut ja suuttimien kärkisarjat, myös EDIC systeemi pelaa. Kuulostaapiko kellekään tutulta. Mimmonenkas operaatio on päästä kurkkimaan tankin päälle? Matot nykäisin takahudlarista helvettiin ja pienen luukun löysin keskeltä lattiaa mutta sen alta löytyi vaan se polttoainemittarille? menevä anturi. Itse letku"liitin" ei kai ole kallis ja putket/letkut varmaan kannattaa samalla uusia?
Joukkohaudassa et lepää yksin |
Joo sinne letkun sissään menoon ei juurikaan pääse ilman että ottaa tankin irti ja pois paikoiltaan, mulla oli samat oireet tossa vanhassa hj kulkijassa ja tankkiin menevä rautaputki oli poikkiviassa ja veti ilmoja,
tankkiin menevä rautainen letku on laipalla kiinni samanlailla kuin mittarin antura mekanismikin, lisäksi tankissa on pikkainen noin puolenlitran astia mihin imuletku menee, se on saatava juuri samaan reikään jotta se vielä pelaa. ole siinä tarkkana koska välissä on laipio ja siinä vain yksi oikea reikä ´joka vie imuputken siihen pikku kippoon mihin jää poltoa jos tankki kallellaan ja vähä polttoa, mulla oli tossa yhdessä sellainen ratkaisu tuon asian korjaamisen helpottamiseksi tehty että sille kohtaa missä on tuo polttoaineen imuletkun sisäänmeno kohtaan oli tehty yksi ylimääräinen luukku peräkontin lattiaan, elikkä se on helpoin ratkaisu, mutta kannattaa ottaa huomioon myös se että hj- tankit tahtoo ruostua puhki juuri tankin päältä ja laidoissa olevilta "hylly" kohdilta joten ne jää tarkastamatta ja laittamatta jos tekee sen luukun. kaverilla oli tankki kuin avoin astia siitä puuttu 20cm kokoinen pala päältä ja tankkikin oli täynnä hiekkaa ja moskaa. pakko mahtua ku on vihitty |
Kiits vaan! Pitänee puottaa se tankki poies. Miten se kätevimmin tapahtuu?
terv. GaryBlade nyybinä Note! This message was posted anonymously! |
pohjassa on 6 kipaletta pultteja jotka pitää pyöritellä irti.. ongelma voi olla letkujen irroitus ite hipasin lentävällä pohjaan reiän ja sitä kautta pääs paremmin käsiks sinne.. mulla löytyy myös 2 kappaletta hj:n tankkeja jos tarvetta..
|
Sivu luotu: 12:13 (GMT +2). |