![]() |
ohjausiskari vai ei??
kun muutama viikko sitten asensin tehostajan mutta ohjausiskari on vielä laittamatta niin kuinka todellinen sellaisen tarve on? tarviiko tehostettu peejiihin oikeesti ohjausiskarin?? ainakin originelli ohjaukseen verrattuna tehostettu on lähes täydellinen ajaa ilman vaimentajaakin, niin kuinka sitten jos sellaisen virittelisi paikalleen??
Note! This message was posted anonymously! |
Joko ole kokeillu kivikossa ajaa tollai?
RR V8 -76 |
Tai hönkäseppä kohtuuvauhdilla vaikka kiveen tai kantoon toinen eturatas... Ainakaan mun kokemuksella ei vaimestajasta oo ihmeempää haittaa, hyötyä vaan.
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Kyllä se ainakin rauhoittaa menoa jos vain kunnossa on.
Woblaus ei ole kovin POP homma,pärrällä eikä maasturilla... Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. http://offroad.eimihikaa.com |
Mulla ei tarvii kun pikkasen ohjausiskarin pultit löystyä niin alkaa woblaus, mitä lie sitten ilman iskaria. Eli ehdottomasti se iskari sinne vaikka tehostin onkin.
www.G-69.tk - www.pahama.com |
onhan sillä louhikossakin jo koitettu ja ei tuo ongelmia tuottanut. vaan kyllä kommenttien perusteella vaikuttaa että iskari kannattanee viritellä paikalleen.
riittääköhän bj:n alkuperäisessä iskarissa liikerata ja pitääkö alle risteyttää hj:n vastaava? Note! This message was posted anonymously! |
Ei taida riitää! laita samantien HJ:sta
"Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee" Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä! |
Sivu luotu: 17:28 (GMT +2). |