![]() |
mistä projektio valoja?
mistä mahtaa löytyä pieniä projektio ajovaloja halvalla,moottoripyörän tms.
ei meinaa mahtua enää muunlaisia keulaan sj:hin..laillisetkin pitäis olla |
Biltemasta ja motonetistä ainakin.
|
Mulla ois 2 paria jouten, muistaaksein 2 lyhyille ja 2 sumareille tarkoitettua Valeon rojektoria, käyttämättömiä.
Jos ajelet Mäntsälä P suunnilla, tuu kurkkaamaan, nuo vois lähteä vaikka satkulla kaikki ... |
|
Mallia halogen vai peräti xenon? minkä ikäinen auto? (pitääkö olla aut. kork. säät.?)
Motonetissä 90mm pyöreää lyhyttä "edullisesti" ja löytyy myös pitkää, mutta halogen.
Hellan 90mm pyöreä lyhyt xenon umpio noin 100e, taikka vähän yli, ja siihen sitten polttimot, polttimen kannat, ballastit päälle ja vielä pesurit. ja vieläkään ei ole kuin lyhyet.... mutta hyvät sellaiset. (verrattuna esim. kiinan poikien projektori halogeeneihin, itse asiassa kaikkin halogeeni lyhyisiin...) p.s tuo hellan 90mm xenon lyhyt yllättävän syvä polttimenkantoineen yms. p.s.s jos lyhyet eri valaisimessa kuin pitkät, niin lyhyet saa/pitää palaa pitkillä valoilla, ja vaikka auto on 50v vanha, niin lyhyillä xenoneilla pitää aina olla pesuri. |
enpä tiennykkään tota pesuri hommaa xenoneista...täytyykin pysyä etäällä niistä,muuten saa taas vaan yhden hajoavan osan lisää
|
Lainaus:
|
Oliskohan jollain viisaalla tietoa noista korkeapaine pesureista. Eli mistä autosta kannattais laittaa vai saako noita tarvike mallina ja missä hinnoissa semmose pyörii.
Vai riittääkö normaali kusipojan suutin katastus miehelle. Se olis niin mukavaa ajella autolla jos ois lailliset xenonit, ei tarvis niin pelätä poliiseita :D |
Onko noi moottoripyörän projektio pikkulampetit lailliset autoon....ja näkeekö niillä mitään ? Rupes heti mietityttään pieni keulamuutos jota oon suunnitellu
|
Jatketaa samaan topickiin mistähän löytyis h4 polttimolle hyviä kohtuu hintaisia umpioita pyöreitä malliltaan ja kokoa jotain 5" ? Ja sais olla vielä helppoja asentaa.
|
Lainaus:
Tää kiinnostais minuakii..:rolleyes::rolleyes: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
hellan 90mm bi-xenonit noin 200 € kpl. on lyhyet ja pitkät ja valoo piisaa, mut kalliit ja lailliset
|
Lainaus:
|
Lainaus:
olen jopa positiivisesti yllättyny niiden valovoimasta :eek: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=112106 |
Mistä oot ostanu ne ?
|
Lainaus:
tuolta |
Lainaus:
linkvink ! auttaisko nämä ketään... http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=113064 |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 16:48 (GMT +2). |