![]() |
"tittelit"
Mites noi oikein määräytyy? Kun en haulla oikein löytänyt vastausta, postausten määrä ratkaisee tietty mutta mitkä on nuo rajat?
|
Niitä rajoja ei mun mielestä suoraan näe mistään (julkiselta puolelta siis)
Se on kivempi kun se rankin nousu tulee yllätyksenä :) , eikä sitten kukaan ala sen takia spammaamaan |
Juu eipä näekkään ku en löytänyt... Ei sen niin väliä löytyykö niitä vai ei, muistin mukaan ne oli joskus nähtävillä ja siks kysyin kun tais tulla plussa tohon mun "titteliin"..
Kiitos nopeasta vastauksesta... |
Laitetaas nämä tähän näkyville:
Tulokas Aloittelija Jäsen Aktiivijäsen Aktiivijäsen+ Aktiivijäsen++ Aktiivijäsen+++ Konkari Konkari+ Konkari++ Konkari+++ Veteraani Veteraani+ Veteraani++ Veteraani+++ Arvostettu jäsen Näiden lisäksi on vielä muutama muu title, mutta ne voitte selvittää katsomalla ihmisten profiileja (postausmääriä ja titlejä) |
Saiskos vielä määrät perään :o
|
Antaa vaan tittelin elää elämäänsä! Saas nähdä ehtiikö ennen hautajaisia saavuttaan esim. "Legendan", jonka yhdellä omistajalla taisi olla yli 6000 viestiä:) OT: kai sitä jollain offivehkeellä voi arkkunsa pyytään viemään kirkkomaalle:D Chitchatissa jatkuu...
|
mä olen aina naureskellut mm. tuolle larssin omalle tittelille, harmittavan vähän muilla palstan pääjehuilla ja julkkiksilla silti on mitään persoonallisuuksia noissa.
|
Vanhalla palstallahan noita titlejä sai "ostettua" aktiivisuudesta saatavilla pisteillä.
|
Lainaus:
onneksi noi silti tulee vaan pelkästää postauksien määrän, ei laadun mukaan... muutenhan noihin joutuis lisäämään aina etuliitteen... _spämmi, talli, chatti, yms, allekirjoittaneella se olis varmaan jotain siihen rikkotuviin osiin viittaavaa |
Sivu luotu: 03:29 (GMT +2). |