![]() |
Vinssipeti hiluxiin
Vetokoukku vinssipetiin mutta nyt vähän vinnkejä miten ja mihin vinssipet niin että ei tarvii tehdä mitään pahaa etuhiekkapellille eikä maskille vaan tulee sen alta esille. Hilux on vm-90
Kuvia kiitos kun kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. |
Pitikö aloittaa uusi topici lähes samasta aiheest, olisit vaan laittanu jatko kysymyksen edelliseen.
Anteeks topicin sotkeminen |
On se kummaa että aina joku jaksaa valittaa kun on joku kysely ja silloi kyllä kirjoitetaan mutta samalla vaivalla uskoisi että voisi vastata kysymykseenkin. Minähän tein uuden eli minä jouduin kirjoittamaan ja jos on tilanpuutteesta kyse niin silloinhan olisi suotavaa että jokaine n voisi editoida /poistaa turhat kuten ostetut myydyd ei ajankohtaista ym.
|
Lähinnä vaikeutta tulevaisuudessa searchin käyttöä, kun haku osumia tulee pilvinpimein
|
vieläkin pätee yllä mainetsemani että miksi ei saa poistaa itse mennyttä niin ei tule sitä ongelmaa. Jotkut palstat ovat sitä ymmärtäneet ja jotkut näköjään kerää turhaan vanhoja ost/myynti ym. juttuja
|
Auttaisko tuohon kysymääsi ihan matkamittari ja sillä tutkimaan mihin kohtaan se vinssi peteineen mahtuis jos mahtuu. Noita asennuksia on enemmän kuin tekijöitä ja tuskin niistä juurikaan kuvia on.
Ja tosiaan olishan noista aloittamistasi topikeista suurin osa mahtunut ihan yhden alle. |
Sinulla on käsittääkseni taro/hilux. Olet kysellyt autosta asioita 14 eri jutussa. Sitä jäsen sos tarkoittaa, että täytyykö aina avata uusi juttu (new theread nappula) joka kysymykselle? http://forums.offipalsta.com/search....archid=4534808
Tee yksi kysely juttu, tai kysy tuolla: http://forums.offipalsta.com/showthr...ighlight=hilux |
Onpa aktiivistä porukkaa kaikki muu on kiinnostavampaa kirjoittaa kun simppeli vastaus tai valokuva. No ainakin luetaan
|
Jos kerran tarkistetaan montako mitäkin niin poistakaa kaikki minun kyselyt ja ilmoittakaa s-postilla kun kaikki kyselyt -osto ym.jutut on poistettu niin saatte poistaa minut kokonaan offipalstasta niin enpä enä häiritse liiallisilla kyselyillä
|
Lainaus:
Lainaus:
Se mitä minä ja nuo pari muuta palstan jäsenet tarkoittivat, on se, että saman auton joka nippelistä ei tarvitse aina uutta juttua pykätä. Sotkee vaan palstaa, ja muut jutut jäävät suotta varjoon. Varmasti saat vastauksen joka kysymykseen, vaikka ne olisivat yhdessä paikassa. Minun (ja noiden muidenkaan) tarkoitus ei ole v*ttuilla sinulle. Jos nimimerkkisi sisältää syntymävuotesi, niin et välttämättä tunne nettipalstojen tapoja. Nuoriso tuntee yleensä paremmin. (Mun veli on syntynyt 1961, eikä koske tietokoneeseen pitkällä tikullakaan.) Moderaattorit voivat heittää oman näkemyksensä myös, jos lukevat tätä? |
taro käytä jatkossa hilux kysy/vastaa topikkia saat vastauksen varmasti nopeemmin laita mulle yv:llä sun sposti niin laitan sulle kuvia mun omasta vinnsipeti toteutuksesta.
|
Lainaus:
Sille on myös syynsä miks täällä ei poistella mitään aloitettuja topicceja, auttaa tiedonhaussa eikä tarvitse aina alottaa uutta kyselyy. Mut toisaalta kun kysymyksille tehdään aina uus topic nii se tulee jossain vaiheessa sotkemaan tota hakuu, alkaa jo tehdä sitä. |
Pari huonoa puolta 1:Vinssi tulee alas ja pitkälle eteen. 2:Vinssipedin luotettava kiinnitys ei ole helppoa noin paljon eri linjaan rungon kanssa.
Sitten pieni huomautus kun hiluksia rakentelette, itse vaihdoin 2L-T koneen, asensin vinssin, pohjapanssari koneen alle eteen oli tehty 3mm teräslevystä ja taakse kierrejousen lehtien lisäksi. Insan 235/75x16 renkailla tuli otteeseen sitten kantavuutta vähän yli 400kg... |
tuosta jos haluaa laittaa syvemmälle piiloon niin joutuu tekeen aikas vitusti työtä, vinssin takana on poikkirauta ja syyläri heti. Jos kokonaan haluaa piiloon niin tarvii kyllä toisenlaisen syylarin
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=134696 |
Lainaus:
|
Vinssipeti uudenpaan hiluxiin (KUN 25&26)
Laitanpa tähän jatkoksi omat kököstykset aiheen tiimoilta. Vinssi piti saada ruokahalun kasvaessa, ja itehän se piti värkkäillä petikin. Paikallisesta terästarvike putkasta 80x80x8 kulmaa ja 50x8 lattaa tarvpeiksi.
Auto kun on viikon liian uusi, niin ei voinut orginaali poikkipalkkia edestä poikkasta kun on jotkut etutörmäysdirektiivit tullut voimaan just viikkoa ennen mun auton ensirekisteröintiä. Siispä tein rungon päihin pultattavat kiinnikkeet mihin itse vinssipeti kiinnittyy myöskin pulteilla. Kiinnikkeet on kahdella M14 pultilla/puoli kiinni. Ja vinssipeti niissä kiinnikkeissä myöskin kahdella M12 pultilla/puoli. Vinssi taas on pedissä neljällä M10 pultilla. Sitten muutama foto, rullakita vaihtui tosin jo valurautaiseen liukukitaan. Kiinnike runkoon: http://i1160.photobucket.com/albums/...psfb93c1e9.jpg Pedin kasailua: http://i1160.photobucket.com/albums/...psa293e30b.jpg Saumaa: http://i1160.photobucket.com/albums/...ps39e744e0.jpg Sivuprofiilia pedistä autossa kiinni: http://i1160.photobucket.com/albums/...ps69f631b9.jpg Ja romppeet autossa jo kiinni: http://i1160.photobucket.com/albums/...ps124a69a4.jpg nyt on tosiaan rullakita jo vaihtunut liukikseen ja maskikin jo kiinni sähköjen kytkennän jälkeen. |
Sivu luotu: 02:20 (GMT +2). |