![]() |
patrollin ohjauksesta vielä...
eli tällaista ongelmaa olisin vielä halunnut ratkoa,kun patrollia kääntää niin vetotanko(siis se mikä tulee apusimpukalta oikeaan rt-päähän kiinni) kääntää/muljauttaa raidetankoa alaspäin kääntyessä oikealle ja ylöspäin kääntyessä vasemmalle. aluksi tuo sai aikaan häiritsevän suuren kolauksen mutta kun vaihdoin molemmat rt-päät uusiin se hieman vaimeni mutta ei kai tuon noin kuulu toimia:confused:
autoa on hieman korotettu takomalla jouse mutta myös apusimpukkaa on laskettu vastaavasti ja teki tuota ihan samaa jo ennen korotuksia vakio alustalla:mad: onko tuota jo joku valmiiksi ratkaissut vai tarviiko väsätä koko ohjaus systeemi uusiksi(aivan perseestähän tuo tuntuu vakiona olevankin):( miettinyt sellaista rakennetta jossa vetotanko tulisi kiinni rt.pään yläpuolelle eikä etupuolelle jossa se nyt on tai tietysti vielä parempihan olisi jos se työtäisi/vetäisi suoraan kääntövartta ja tuo raidetanko hoitaisi vain pyörien yhdistämisen toisiinsa ja senkin mielummin kääntö varsien yläpuolelta niin olisi tuo raidetankokin hiukan paremmin suojassa. sopisikohan kääntökuulat puolelta toiselle suoraan niin silloinhan kartiot kääntyisi niinpäin että raidetanko tulisi kääntövarsien yläpuolelle ihan ilman kartioden täyttöä/uudelleen koneistusta:confused: |
Sivu luotu: 23:23 (GMT +2). |