![]() |
sekarengastus ??
Moi!
Onko sillä merkitystä ja ootteko kokeillu miten vaikuttaa RENGASTUS etenemiseen! Eli esim:suolla ,lumessa tai muussa pehmeessä vaikuttaako renkaan pintamalli ja auton painojakauma etenemiseen. siiis.. Mitäs jos etupäässä on erilainen kuvio kuin takapäässä..ja nää kaikki on tietty saman arvoisessa kunnossa ja samaa kokoa!!! Kapeempi rengas on parempi ohjattavuudeltaan ja leveempi kantavuudeltaan ja jos vielä laitetaan eri pintaa eteen ja taakse niin onko merkitystä lähteekö jänis makuulta vai jääkö kuin kuppa töölööseen?:eek::eek::eek: |
Mitäs ihmettä täällä nyt oikein sekoillaan ...
Huom 1. Jos kysyt jotain, älä muuta topiccia sen jälkeen Huom 2. Jos asia selviää, jätä sillensä, joku muukin voi viisastua Huom 3. ns. Tyhmiä kysymyksiä ei ole - täällä saa kaikkeen vastauksen ... (palautin topiccin alkuperäisen kaltaiseksi) |
Lainaus:
EDIT: Aha, nyt on palautunut tuo alkuperäinen viestikin!:D Laita nyt vielä se ensimmäinenkin sekarenkaat samalla akselilla höpötyskin näkyviin!:D |
Kuksassa käytettiin pokkereita takana ja edessä tsl:liä toimi paremmin ku tsl:lät takanakin, edessä parempi sivuttais pito kääntöä varten ja pokkeri taas parempi vetokyvyltä.
Suikassa taas edessä samasta syystä oli extreme evot ja takana pokkerit toimii paremmin ku pelkät pokkerit, tai extremet |
OK!Kiitos vastauksesta!Kyllä jyvät löytyy,kun jaksaa kysyä TYHMIÄ!
KIITOS SOS! |
Juu, tuo toimii hyvinkin tietyissä tilanteissa että etu- ja taka-akseleilla on eri rengastus. Mutta samalle akselille eri renkaat taitaa toimia korkeintaan ovaaliradalla ;)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Seuraavan kerran kun on jotain kysyttävää, niin mieti hetken aikaa mitä meinaat sanoa jo ennen kuin alat kirjoittamaan, jotta viestistä tulisi mahdollisimman selkeä, ja malta odottaa niitä vastauksia, kun kyllä ne sieltä aikanaan tulevat!;) |
Sivu luotu: 04:24 (GMT +2). |