![]() |
Nokia 31.8.2013
Oliskos se virallinen ajopäivä edessä...? Himos kait verottaa porukkaa, mut jos haluu ajella ennemmin pikitietä, ni sit sinne...:eek: Mut mennään me ujosti offaamaan!!!:cool: Olisko siinä klo.11:00 hyvä alotella...? Mä oon ainakin siellä!:eek::eek::eek::eek::D:D:D:D:D:D
|
Tulossa ollaan kun päiväkin natsaa kohdalleen.
|
Gazia ulkoiluttaan tuun. Yritän ajoissa olla liikkeellä kun on pitkä ja pikinen tie.
|
Poika ja kiinan 2wd mönkijä ois tulossa kans treenaamaan.
|
Mä tuun kans jeeppiä ulkoiluttaan! :)
|
no kyl määki tuun :D:rolleyes:
|
Patrollia en taida saada paikalle tuotua (traikku puuttuu) mut jos mönkijällä saapus ajeleen.
|
Tarkoitus olis poitsun kanssa tulla ajeleen..
|
Enduroo pitäis mennä ajaan mutta se siirtyi tuntia paria myöhemmäksi joten ehdin tuleen susukia ulkoiluttaan pariks tunniks.
|
Minkäs se ajomaksu nyt oli ulkopuolisilta?
|
Lainaus:
|
Nyt puski susukiin tyhjäkäyntivikaa, voi olla etten sittenkään pääse paikalle jos ei oo joku markan vika.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
varmaan tulossa
|
Uskaltaisko aloittelia tulla sinne räpeltämään? ei ole hirveästi kokemusta offiajosta...
|
Teretulemas mukaan vaan, ensin vaikka jalkasin seikkaileen metsään tai kysyt voisko jonkun kyytiin päästä.
Muuten ollaan kerhon ulkopuolisilta peritty 15e ajomaksu. |
oon noin viikko sitten liittynyt mmc:n jäseneksi, en tiedä että näkyykö niitä tietoja vielä mitenkään vai miten tuo rahastus hoidetaan siellä radalla?
|
No sitten ei ole ongelmia ton ajomaksun kanssa, mukaan vaan niin höpistään paikanpäällä lisää.
Oma susuki potee tyhjäkäyntivikaa joten Tuun kävellen katteleen, mahdollisesti myös kamera mukana :) |
juuh.. onkos se siinä motocross radan liepeillä?
|
Siinä vieressähän se. parkkipaikalla yleensä kokoonnutaan.. Jos et oo saanut vielä avaimenperää niin voisin keltaisessa suzukissa ottaa sun yhteystiedot ylös niin laitetaan postilla tuleen..
|
en ole vielä saanut avaimenperää... koitan tulla paikanpäälle klo 11 aikaan.
|
mun kyytiin voi ainakin tulla katteleen menoo joksikin aikaa jos haluu :D
|
Nyt olis gaz:i kärryssä huomistavarten. Taitaa olla toi paikalle pääsy enemmän hc meininkiä kun ite ajelu.
Valkosessa itdänihmeessäkin apparin tuolilla tilaa eli mahdollisuuksia nähdä ajomaastoo on hyvin. |
Kaalikseenkin pääsee kyytiin. Jossain vaiheessa saattaa vaan saapua mulle hetkeks kyytiin polttarikalu nainen. Jos sit pari kuraränniä ikkunat auki ajelis...:D:D:D:D
|
Sivu luotu: 18:14 (GMT +2). |