![]() |
Rangen välityksistä (taas)
Tervehdys!
Tätä samaa taas jauhetaan. Se jo tiedetäänkin (yllätys yllätys) että Rankun perävälitys on 5,3. He he no siis 3,54 tai jotakin sitä luokkaa. Mutta noviisina oon ihmeissäni siitä kun poijaaaat laitta 35" kumeja alle niin muutatteko laatikon välityksiä tai periä kun mulla jo 235/85 16 Machoilla (~33") maantiepuoli on lähes liian harva ja varsinkin ykkönen koettaa olla iso pykälä kun lähtee liikenteen seassa risteyksisiä ym. Maastopuoli on suunnilleen ok ja nelonen ihan ok mutta voimakin vaan tahtoo loppua, Rankku ei vaan kiihdy. Koneena fiiun NC, joka vissiin pitää turbottaa ensiapuna. Onko siis 35" Rankuissa voimansiirtoa mulkattu? TT Note! This message was posted anonymously! |
ahtin kiinni niin helpottaa, mulla on tuo nc50 ahettuna ja 35" gummit
-Jussi |
Tervehdys!
Niin se vissiin taitaa olla viisainta. Onko sulla sitten ollut vähän niinku samoja murheita? TT Note! This message was posted anonymously! |
Jakolaatikkoon saa useita ratassarjoja. Jotain juttua aiheesta löytyy täältä:
http://www.offroadpaja.fi/Landrover/jakov_valitys.htm T, Antti |
Mutta eikös nuo harvenna välitystä? Ja minusta nyt tarvittais tiheempää, eikö?
---Ei hävetä enää yhtään--- |
Olihan siellä tiheämpiäkin ... FC ja Defe ovat käyttäneet "vakiota" tiheämpiä rattaita.
T, Antti |
Sivu luotu: 23:10 (GMT +2). |