![]() |
Chev 350:n hävinneet öljyt
Siirretty täältä: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=84292
Kaverin Blazerista (350 bentsiini) on parin tuhannen kilsan aikana hävinnyt öljyä että tikku kuivunut ja painemittari käväisee 0:ssa. Muuten painetta on ruhtinaallisesti. parikyt tuhat kilsaa sitten remontoitu kone. käy kuten pitää, ei merkkaa reviirejä eikä pidä ylimääräisiä ääniä. Katsurilta päästöt kunnossa. Yhestä putkesta toki tulee vähän mustaa kun polkasee kaasua (samalla tippuu ölppä paineet ja palautuu sen jälkeen). Liittyiskö tätä jotenkin ominaisuukseen, vai onko muita ideoita mitä voisi tutkia? |
ihan perus juttuja tollanen litran öljyn kulutus/2000km ohjurin kumit falskaa jos sellaset on tai männän renkaat,pakoputkesta pihalle ne öljyt on menny, moottori on hiukka väljä, sytytys tulpasta voi ehkä nähä jos joku pytty erityisen väljä jos tulpassa on öljyä.
itse lisäisin öljyä se on kuitenkin niin halpaa. |
:D
Aha, ei ole ennestään tarvinnut sen kummemmin lisätä, kuulemma... |
Huohotinpuoli tukossa?
|
Imusiivilään nousee jotain sakkaa kierroksilla jolloin paine putoaa. Kun kierrokset laskee niin alipaine ei riitä pitämään mokkoa siivilässä ja paineet nousee taas.
|
Lainaus:
Sulkee pois mittarivian mahdollisuuden.. |
Lainaus:
|
Venttiilivarren kumit?
Jos kone on rempattu niin onko siellä uudet kumekset yläkerrassa?
Mikäli vanhaa / huonoa niin näkyy selvimmin kun ottaa reilusti vauhtia, laskee vaikka rampille ja vetää yhden vaihteen pienemmälle -> moottorijarrutus kaasuläppä kiinni -> jos kumet väljät vetää ökatsut koneeseen -> ei vaarallista -> öljykaupan kautta baanalle :) |
Sivu luotu: 06:08 (GMT +2). |