![]() |
VARARENGAS JUMISSA
Taron vararengas istuu yläasennossa kuin tauti. Mitkä konstit on olemassa saada sitä alas. Mekanismi ei hievahdakaan.
|
Se hissi on muistaakseni kahdella tai kolmella 8mm pultilla kiinni siinä palkissa ja ne vääntämällä poikki koko keksintö putoo syliin.
|
Jos on sama systeemi ku on 170 hiluksissa, niin pulttien lisäks siel on joku vaijerinmysteerio. Nimimerkillä vararengas heilui pelkästään vaijerin varassa ja kolisi. Sahalla vaijeri poikki ja pyörä on sylissä.
|
Voimapihtiä tai rälläkkää
Lainaus:
http://www.partsbase.org/vw/taro-ta-...wheel-bracket/ Jollei ruosteenirroitus tms rasvailuaine auta niin rälläkkä tai voimapihdit/leikkuri käteen :rolleyes: ja pulttia/ketjua katkomaan.:rolleyes: |
Laikkaa, tai sitten vaan odottaa että se tippuu matkalle... P**** systeemi, epävarmin laite koko hiluskissa.
|
Lainaus:
|
mulla toimii 90 hiluksissa hyvin- tosin on uusi se koko hissisysteemi siellä. Ei ole vararengas vastuksina lavalla "pyörimässä" :)
Mulla ois vieläkin pari kolme uutta hissiä vielä tuolla. voisin myydä 40/kpl. |
Samantapaiset viritykset on Nissanissa ja Chevyssäkin..
Toimivat hyvin, jos varapyörä on edes joskus otettu alas ja systeemi rasvattu. Mullakin on noita eri peleissä ollut useita ja vain yhdessä hissi on ollut ruostunut totaalisen jumiin, vaikka monesta vehkeestä on palkit ympärillä ollut niin pehmeät, että ei vararenkula ole siksi meinannut enää mukana pysyä. Eli melko varmoja vehkeitä kuitenkin. Nisukassa on kahdella M8:lla yläpuolelta kiinni, Tojoista en ole hissiä irrottanut, mutta amerikkalainen on keksinyt vetää sen läpipulteilla palkin läpi ja nehän tuppaa takertumaan hyvin kiinni :-( |
hissi kiinnostaa anna yv.nä sähköpostiosoite niin otan yhteyyttä ja tehdään kaupat
|
Sivu luotu: 10:47 (GMT +2). |