moggirange |
01.09.2013 11:54 |
Joo Gaz 66 viestikopilla jäi mukaanvietäväksi vaikkei haluttukaan:). Täytyhän siitä jotain huutaa ja kun kukaan ei enää huutanut niin hölmistyneenä täyty todeta että mitähän sitä taas tuli ostettua. No eipä oltu varauduttu mitenkään tuommoseen, ei työkaluja ei akkua ym. Rovaniemeltä haettiin puuttuva akku ja bensakanisteri, letkua, siirtokilvet ja halpa työkalusarja. Hetken ihmeteltyä miten hyttä nousee, niin letku kiinni pensapumppuun ja akku paikoilleen niin heti lähti käyntiin- tosin vain neljällä pytyllä. Ei alkanu nostaan myöskään painetta yhteen tyhjään renkaaseen.
Käyttöopastusta saatiin Viron pojilta paineilmasysteemiin, muttei se vieläkään toiminut. Työkalulaatikosta löytyneellä letkulla sai paineilmasäiliön päästä olevalla ventiilillä ilmaa renkaaseen joten matka saattoi alkaa.
Eihän se neljällä pytyllä jaksanut kulkea joten tutkimaan syytä puuteelliseen käyntiin. Hetkenaikaa pähkäiltyä imusarjan muotoilulla näytti olevan yhteys pimeänä oleviin sylintereihin ja lisäpähkäilyn jälkeen näytti siltä ettei toinen kaasarinkurkku anna soppaa. Pullosta liraus toiseen kurkkuun herätti loputkin pytyt joten syy selvisi- suutin tukossa! Kaasari auki ja puhdistus suuttimille ja kohokammiolle niin alkoi toimimaan. Loppumatka sujuikin kohtuullisesti.
Auton kunto oli kakenkaikkiaan hyvä.
Kratsi oli kyllä näyttävä peli ja vaikutti toimivan kaikki
Peräkärryjen, joita alunperin lähdettiin ostamaan, niiden hinnat nousi pilviin.
Pankuista näytti monesta puuttuvan mottori+ vaihteisto. muuten näytti ok?
Toisesta LT-volkkarista kurkisteli hammaspyörät vaihteistosta, mutta toinen lähti heti käyntiin ja ajamalla pois.
|