![]() |
Rockyn korjaamokäsikirjaa kaipailen ja tietoa.
Alfamerilta ei ainakan listoilta kirjaa löytynyt eli löytyisikö keltään opusta?
En ole koskaan tuollaista 2.8 TD laitetta aikaisemmin kokeillut ja nyt noin viikon ajelleena huomio kiinnittyy muutamiin seikkoihin joista ei tiedä onko vika vai ominaisuus. Moottorissa on selvä tehokynnys noin 2000 kierroksen kohdalla jolloin turbo tulee mukaan. Nelosella ja vitosella kuuluu selvemmin melkoinen ujellus vedon ollessa päällä. En oikein ole saanut selville tuleeko ääni peristä vai vaihdelaatikosta ja kuuluuko jonkinlainen ääni noin ominaisuutena. Renkaina on 235/75/15 ja tulevat jonkinverran lokasuojista ulos. Kuuluuko tämän kokoisten tullakin vai ovatko vanteet väärät? Ohjaus on kohtuullisen raskas ja palauttaa voimakkaasti ja lyö montuissa hieman käsille. Että tämmöistä tälläkertaa ja Tampereelle voi soittaa 0400 515353 Note! This message was posted anonymously! |
http://dropbox.nextwish.org/rick/
Tuossa olis korjaamokäsikirja. Parintuhannen kierroksen korvilla tehokynnys = ominaisuus. Vaihelootasta kuuluu lievääkahinaa = OK mutta jos ääni on häiritsevän kova niin = vika. Vaihelootan tyyppivikana on ryhmäpyörästön päätymutterin löystyminen -> irtoaminen. 235/75-15 ei tule alkuperäisillä vanteilla lokasuojan yli. Onko ohjaustehostinta? Paljon ulostuovat vanteet (offset) alkaa lyömään herkemmin kynsille ja ohjaus menee raskaammaksi, varsinkin jos ei ole tehostettuohjaus. |
millanen maasturi tuo rocky muuten on? Saako pakuksi ja onko kunnon neliveto lukoilla? Kone on varmaan sama ku trooperissa? Melko pirteä ellen väärin ole ymmärtänyt? Rockyt on melko edukkaita, tosin saahan parilla tonnilla jo HJ60:n ettei sen puoleen..
Note! This message was posted anonymously! |
Paljon kiitoksia varaosakirjasta. Käyttöä varmasti löytyy.
Auto on tehostetulla ohjauksella mutta vanteista varmaan johtuen ei niin kevyt käännellä kuin luulisi. Auto on varsin näppärä käsitellä ja 2.8TD koneessa on voimaa riittävästi. Takana on käsittääkseni kitkalukko perän öljytarran perusteella? Autoa ei varmaankaan pakuksi saa mutta AKE:n herrojen kanssa keskustellessa huoltoautoksi on kait mahdollista kunhan painoa ei nosteta keinotekoisesti. Otteessa on omapaino 1610kg mutta puntarilla vetokoukulla ja karjapuskurilla painoa oli 1680kg. Tästä takapenkit pois niin huoltovarusteiden on painettava vähintään 150kg jotta 1800kg täyttyy. Varusteet kuulemma merkitään otteeseen joten on oltava aina mukana? Note! This message was posted anonymously! |
Rockyssä on tohatsun omaa valmistetta oleva kone. Auton kokoon ja painoon nähen TD-kone ei ole yhtään pöljempi.
1680kg -> oliko tankki täynnä? Kiljuuko tehostimenhihna paikallaan rattia käännellessä? |
Sivu luotu: 03:35 (GMT +2). |