![]() |
Uusi Fiat 127
Mun mielestä aika komee 127.Tuleekohan tuotantoon ja suomeen myyntiin koskaan.
http://nelmondonostro.forumfree.it/?t=65443014 |
Joo ihan hieno, ja jos vertaa väsyneeseen 500:sen lämmitykseen, niin suorastaan upea.
|
Takaa ja sivulta hieno, nokkaa lukuunottamatta. Keulahan tossa on menny sviduiks. Minun mielestä.
|
Hienon näköinen, ihan tulee esikuvansa mieleen.
|
Tossahan on design onnistunu mun mielestä pirun hyvin. Tuttuja piirteitä originaaliin.
|
Lainaus:
|
Meilläkin oli 80-luvun alussa tommonen punainen asuntovaunun veturina. :eek: :D Hyvin onnistunu retrotus munki mielestä, jotain samaa jännällä tavalla.
http://static.fanpage.it.s3.amazonaw...3/03/127-o.jpg |
Pähee!
|
Vaihteensiirtomekanismi ja takapyöräntuennat kannattaa kopioda suoraan vanhasta.:D
|
Varmaan jotkin törmäystestit tms. määrittää minkälainen tuo nokka pitää olla. Jos se ois suora niin joku viherpiipertäjä voi pian kuolla kun autolla ajaa sen yli. Nyt kun se on vähän vino niin se ehkä ei kuole niin nopeesti?
|
Törmäystesti ilman kanssa varmaan määrittää enimmät pystynokat pois autoista :)
Vinossahan tuo orkkis nokkakin on, tosin eri suuntaan. |
Ihan hieno paitsi että on silti Fiat :rolleyes:
Noi "retro" autot (mustang,camaro,beetlet yms) on kyllä kivannäkösiä.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Osa nuoremmista offareista ovat saaneet jopa alun näissä:D Oliko se 20 vai 30 vuotta kun tämä kyseinen automalli koristi katukuvaa?kyseessä on legenda:) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
vm:84 127 stella ei kyllä hirveen lämpimiä muistoja aiheuttanut. Kaasari jäätyi kun lämpö laski alle +10 asteen, takajarrut olivat jäässä heti kun erehtyi yhtään syvemmässä hangessa ajamaan, ja se ruostuminen nopeus oli jotain aivan käsittämätöntä... 8v myöhemmin valmistuspäivästä joutui ko. auto sulattokuormaan.. Niin ja se kävelyn (polttoaineen) varoitusvalo toimi just niin että valo syttyi ja auto sammui yhtäaikaa...
Samanlainen toiminta oli ylilämmön merkkivalolla... Valo syttyi vasta kun kone keitti kun sähkötuuletin päätti jumittaa... Mutta sillä pääsi paikasta toiseen toisinaan eli luonne kasvoi... Mutta olihan se meikäläisen ensimmäinen auto.... |
Toivottavasti tulee Suomen markkinoille,on se hieno.
|
Monta reissua tullut istutta 127 kyytissä...
Olisko tuo uusi isompi?
Joskus oli jopa 6 henkeä, 50/50 suhteessa, mutta sopu sijaa antaa.... Tuohon 127:aan oli viritetty lämppäriä, olikohan peräti 1200 ladan kenno kaverina orkkikselle; hyvin tarkeni, kesäksi piti tehdä joku "ohitus" Ja ainakin tuo yksilö oli hyvin kohtuullinen bensan suhteen, JOS kaikki oli kunnossa, tulpat vaihdettiin musitaakseni n.5-10tkm välein, käret joka toinen tulpan vaihto, ja sytytyspuola oli joku suurteho- Muutama vuosi sitten pääsin ihastelemaan samanlaista 127:aa: Uskomatonta kuinka ahdas tuo on... toki pituutta on tullut lisää muutama sentti, ja painoa muutama 10kg.... Mutta silloin nuorempana 3 kpl 170-185cm poikamiehiä sopi.... |
Koolla on väliä!
Aikasempaa mallia oli meikän 113kg 197cm tuska ajaa, niska kyyryssä, 46-talvisaappaat ja pedaalit, ahdasta oli....:p
-Onhan tuo uusi kieltämättä hyvän näköinen.:) |
Mahtava!
Mulla oli kans ekana autona tusinaseiska. Monet rallit ja laulureissut sillä päästettiin :) Ostetaan sitte viimeiseksi niin ympyrä sulkeutuu :D |
Mulla ei ollu eka autona 127 mutta sikapuolikas 127 koneella :) Vielkin tallessa. Kyl siihenkin mahtu aika paljon porukkaa oliko 8 parhaimillaan :) Nyt kun käy istuu tuntuu ettei mahu ite ees sinne sisälle :D Porukoille oli noit 127 sillo enne ja vielkin on koneen osaa noihin ym.
|
Sivu luotu: 12:51 (GMT +2). |