![]() |
Maxxiksen Creepyistä...
Ehtoota! Kyselen sellaista tyhmää kysymystä,että onko MAXXIS CREEPY CRAWLEREISSA sitä (oikeaksi talvirenkaaksi tekevää...:p ) M+S merkintää?
Tyhmänä en sitä tietoa mistään löytänyt:eek: |
Väittäisin että on.
|
Kyllä niistä se löytyy.
|
on
|
Kiitosta tiedosta:) Tuli vaan tuo kysymys näin jälkikäteen mieleen,kun tuollaset creepyt laitoin sillain summissa tilaukseen:D
Kysytään nyt täältäkin,kun muualta on jo kyselty: Miten paljon noi creepyt tuota tieajoa kestää? Olettaen että aurauskulmat on OK,ja joskus vähän vaihtaa renkaiden paikkaa:p Tulee noin 2300-2500kg ruostuvaa japaninrautaa noiden creepyjen päälle:D |
Mielestäni aika nopeat kulumaan, joku varmaan seuraavaksi kehuu että on ajanu 80 tuhatta!
Eivät oo tiellä kotonaan, ja kuluu nopsaan, kesällä suorastaan silmissä :) |
Joo kyl pikitie+2,5 tonnia painoa syö Creepyn nopsaan. Miksei niillä ny kylillä pyöri, muttei toistuvaa pitkää matkaa noilla kannata tehdä. (Mitä tosin itse tein :D)
|
humalia tila pukkaa päälle mut >Tiipe ainaki ajeli pitkällä patruunalla muistaakseni onnistuneesti vaikka ja kui creepyillä? 60T? vai 30? :D ei ne iha alle sulaneet kuiteskaan:)... kuten Maxxis se pala lirpake raktorin kuvio ei missään hyvä kuvio.
|
60tkm kesti greepyt 5 sarjaa tuhosin ja 30tkm mudzzillat 2 sarjaa meni ja bgf mutiaiset vajaa 90tkm 2 sarjaa tuhosin niitä Patrollin olon aikana eli 11 vuotta .
|
No nyt sain hiukan suuntaa-antavaa tietoa,että mihin oon taas rahani hassannut:p Edelliset mutakummit kesti 65tkm (matkamittarin kilometrejä)
No josko nuo creepyt kestäis hoojiin alla seuraavat pari vuotta:rolleyes: Kun ei tuon rönttämyllyn kanssa kumia poltella:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Nyt kyllä sanonta "autot on tehty ajoa varten" löysi todellisen merkityksensä:D Ja rengasmelusta valittavat hakekoot Peltorit päähänsä:D
|
Tuli joulu keskelle kesää kun kaappiauto toi uudet renkaat pihaan:D ja nyt on sitten viikon päivät jyrrätty uusilla creepyillä,ei nyt ainakaan vielä kauheasti vituta.... ajossa ovat ihan ok (niin ok kuin nyt rattorinrenkaat auton alla voi olla:p) ujellustahan ne pitää,mutta ei ainakaan minua haittaa:D
|
Sivu luotu: 02:30 (GMT +2). |