![]() |
Cummins ntc-355 specsejä?
1 Liiteet
Jollaki infoa max hp/rpm ja max väännön. joutokäyntikierroksetkaan ei olisi pahitteeksi saada selville.
Lisää infoa löytyy tuosta tyyppikilvestä Kiitos, Danke schön. |
Tehon löysin äkkiseltään 355hp/ 2100rpm
Ja vääntö 1320nm/1300rpm |
Tattista :-D Mistä mahdoit bongata noi tiedot?
|
Onkos tuommoinen moottori sitten noin 14 litrainen?
Elikkä 855CID? Ulkomailta googlaillessa vaan tuli vastaan puhetta ennemminkin n855 ja big cam moottoreista kuin ntceestä. |
Lainaus:
Tuossa löyty jotain infoo 855:n eroavaisuuksista jne >>>>>> http://s15.invisionfree.com/Duel/ar/t147.htm |
Onko kyseessä Sisu SN/SM/SR-260 kone?
|
Lainaus:
Sisusta kyllä, mutta ei tietoa mallista. Machinerystä selvittivät, että hevosia löytyis 350 ja vääntöä karvan yli 1600nm |
Lainaus:
Kone valmistettu 12/75. Saiko silloin jo cumminsia sisuun? Muistelisin, että cummitus tuli vasta 70-luvun lopussa. Rolls-royce ja leukku oli käytössä vielä vuonna 1975. |
Niin, tuonhan on täytyny olla -76 vuoden sisusta, ku valmistuspäivä/kuukausi on -75 vuoden lopussa.
|
1979 esitteestä löytyy vielä R-R Eagle niittikopissa...
En kyllä muista koska 14 litran cummitus tuli, on nuo siviili mallit huonosti hallussa. Ukko-kontiossa oli 60-luvulla cummins V8, mutta siitä ei tullut mitään "hittiä". |
Lainaus:
|
Lainaus:
Niin mäkin luulin, kunnes google ilmianto, että mallisarjan loppunumerot ei välttämättä tarkouta automaattisesti hv määrää. |
Ei ollut kone kotosin Sisusta, vaan Voortin Transcontinentalista :-)
Mistähän tohon vois löytää workshop/repair manuaalin? |
OT: Tanelleko meinaat päivittää pannun? :rolleyes:
|
Lainaus:
Jep :-D Veneeseen ajattelin vaihtaa moottorin, että jäis vähä enemmän tehoreserviä B-) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Oon jo muutamaan otteeseen eksynyt noille sivuille, etsiessäni tirri pystys tietoa tosta koneesta B-) |
Sivu luotu: 11:31 (GMT +2). |