![]() |
Pitää olla V8: Eli tarinaa yhden Blazerin kunnostuksesta.
:)Elikä aloitan projekti tarinan jonka toivon kestävän korkeentaan vuoden tän auton osalta, yksilöhän on -77 chvy Blazeri jaka nähnyt mailmaa sen verran että jotain satunnaisia osia joutuu lainaamaan vara osa autoista, tekniikka koostuu Moparin osista liki kokonaan eli 440cid/TF727 jakolaatikko 208 tai 203 akselit "jotka ei vielä ole kotona mutta kauppa sovittu" dana 60/70 dodgesta, vapun kunniaksi liki puhallukseen valmis blazeri pääsi kuviin paljon enempää siintä ei ollut säästettävää:D
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=129443 |
Niin pitääkin olla V8! Toi lihalaatikko näyttää kyllä pikkulohkolta...:D:D:D Runkohan näyttää jopa kohtuu terveeltä, miltäs kori näyttää..?
|
Eli vanhasta ei jäänyt sitten sitäkään jäljelle...:confused: No hyvähän se on että löytyy vaihtoehtoja! Onnea projektiin!:)
|
Lainaus:
suosittelen gm: omaa tbi:tä, ei olisi ihan niin herkkä kaikelle mitä offitouhuissa tulee vastaan... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
megaguirt 1 esim. liittimet nipeli tepolta ja loput myyntipalstoilta. minullakin olis periaatteessa joutava 454 läppärunko.ei kylläkään ole muuta kuin runko eli ei suuttimia. jos sytytystä ei laita mukaan moottorin ohjaukseen niin ei jää kuin polttoainekarttojen ym teko.
|
Lainaus:
|
Makoisan näköistä tavaraa alkaa tontille kertymään..
Ei sua sattuisi kiinnostamaan täysin ruosteeton Blazerin kori? Itsellä tuntuu tuo kalusto päivittyvän koko ajan maantieystävällisempään suuntaan(-90-97 alkaa kaluston valmistusvuodet olla..), niin taitaa Blazerin koppa jäädä hunningolle :( |
Sivu luotu: 21:30 (GMT +2). |