Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Maasturiprojektit (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=180)
-   -   Pitää olla V8: Eli tarinaa yhden Blazerin kunnostuksesta. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=110410)

kelervotti 01.05.2013 21:02

Pitää olla V8: Eli tarinaa yhden Blazerin kunnostuksesta.
 
:)Elikä aloitan projekti tarinan jonka toivon kestävän korkeentaan vuoden tän auton osalta, yksilöhän on -77 chvy Blazeri jaka nähnyt mailmaa sen verran että jotain satunnaisia osia joutuu lainaamaan vara osa autoista, tekniikka koostuu Moparin osista liki kokonaan eli 440cid/TF727 jakolaatikko 208 tai 203 akselit "jotka ei vielä ole kotona mutta kauppa sovittu" dana 60/70 dodgesta, vapun kunniaksi liki puhallukseen valmis blazeri pääsi kuviin paljon enempää siintä ei ollut säästettävää:D
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=129443

Renegade 01.05.2013 21:18

Niin pitääkin olla V8! Toi lihalaatikko näyttää kyllä pikkulohkolta...:D:D:D Runkohan näyttää jopa kohtuu terveeltä, miltäs kori näyttää..?

Renegade 02.05.2013 10:16

Eli vanhasta ei jäänyt sitten sitäkään jäljelle...:confused: No hyvähän se on että löytyy vaihtoehtoja! Onnea projektiin!:)

Rytari 02.05.2013 22:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti (Viesti 1001976)
Tommosia koneita tein toissa talvena pari kun saatu olemaan osia kotona toinen menee tuohon meijä Plymouht Dusteriin mutta toinen on tarkoitus kevyesti muokata tuohon Blazeri projektiin sopivaksi ja varmaan kaasarin tilalle rakentaa jonkinlainen ruisku systeemi annostelemaan soppaa, vaihteistokin pitää vielä käyttää vähän auki ja vaihtaa ulostulo akseli lyhyempään, turbiiniakin pitää miettiä uudestaan paremmin tuohon käyttöön sopivaksi samoin nokan vaihdan koneeseen sekin onneksi on kotona valmiina pitää vaan laskeskella noita puristuksia uudelleen hypää helposti käyntipaineet korkeeksi kun loiventaa nokkaa mut se on sen ajan ongelma.

ei se haittaa yhtään jos ne johonki yli kympin menee, ajat viinalla sitte vaan....

suosittelen gm: omaa tbi:tä, ei olisi ihan niin herkkä kaikelle mitä offitouhuissa tulee vastaan...

Rytari 02.05.2013 22:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti (Viesti 1002003)
Se vois olla ihan hyvä ja halpa vaihto ehto mut miten lie sitä sais niin paljon härrätyy et soppa riitäs tuolle toi pienempikin kone 512cid läppärungonhan vois tehdä 1050 dominaattorin raadosta ja ostas sopivat suutime Ebayn ihme mailmasta :rolleyes:

no sullahan oli toi tunnel rami jo valmiiksi, laittaa kaks 454:n läppärunkoa, odLtä löytyy kyllä tekiä sitte sopivalle promille siihen.

Rytari 04.05.2013 00:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti (Viesti 1002093)
Aivan sillonhan siinä tulis toi korotettu ilman otto mikä kuulemma on tärkee;)
Tota ruisku asiaa pitää tosiaan kysellä tuolla OD puolella, et sais sellasen mahdollisemma yksinkertasen pommin varman ja liki kaasaria vastaavan, toi 2x454 läppärunko suutimineen vois hyvinkin pelittää jos löytäs amerikan ihmemaasta valmiin tarvike johtosarjan ja jonkun perus tbi ohjelmoitavan boksi aihion.

kattele ainakin Janiluo ja sporttruck nimimerkkien juttuja tbi:stä

MotorPsycho 04.05.2013 09:03

megaguirt 1 esim. liittimet nipeli tepolta ja loput myyntipalstoilta. minullakin olis periaatteessa joutava 454 läppärunko.ei kylläkään ole muuta kuin runko eli ei suuttimia. jos sytytystä ei laita mukaan moottorin ohjaukseen niin ei jää kuin polttoainekarttojen ym teko.

MotorPsycho 05.05.2013 17:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti (Viesti 1002428)
Joskus aijemminkin olen tuota megaa tutkinut ihan kelpo hinta laatu suhde ja sytkää ei ole tarkoitus tuohon yhdistää, jos uuden ostan niin sellasen version mihin saa laajakaista lamdan suoraan kiinni, miulla on Finn Boostin laajakaista mittari millä voi joihinkin vanhempiin siirtä tietoa sisään tuossa mittarissa on datalockeri itsessään ja sen tiedon voi siirtää ja uudempiin bokseihin voi syöttää kokoajan tietoa mitarin kautta.

pitäisi tuohon ykköseenkij saada kiinni. minulla innovate ja mega ykkönen menossa tuohon corveten tpi moottoriin ja se sit camaroon.

Gary Grand 27.05.2013 07:25

Makoisan näköistä tavaraa alkaa tontille kertymään..
Ei sua sattuisi kiinnostamaan täysin ruosteeton Blazerin kori?


Itsellä tuntuu tuo kalusto päivittyvän koko ajan maantieystävällisempään suuntaan(-90-97 alkaa kaluston valmistusvuodet olla..), niin taitaa Blazerin koppa jäädä hunningolle :(


Sivu luotu: 21:30 (GMT +2).