Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   pajeron jousipuslat (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=109586)

sull45 11.04.2013 19:14

pajeron jousipuslat

Moi,kannatako pitkälle pajerolle lehtijousien puslat valkoisesta nailonista laitta vai tule liian kovaksi ja vääntä korvaket rungosta,en jäksa joka ajon jälken niita kumipuslia vaihta.Kiitos.

JJ90 12.04.2013 05:47

Milner offroadilta saa edullisesti uretaanipuslia, ja huhupuheiden mukaan ovat ihan laatuvalmistetta bulkkipakattuna. Pitäis kestää ja joustoakin olis ainakin vähäsen terävämpiä kolahduksia rauhoittamaan.

jyrden 12.04.2013 15:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 (Viesti 994109)
Milner offroadilta saa edullisesti uretaanipuslia, ja huhupuheiden mukaan ovat ihan laatuvalmistetta bulkkipakattuna. Pitäis kestää ja joustoakin olis ainakin vähäsen terävämpiä kolahduksia rauhoittamaan.

Kokemustahan sulla onkin niistä... Kannattaa muutakin ottaa samalla, kun rahdit nostaa hintaa äkkiä muuten. Mikäli ei saa jotenkin edullisemmalla tavalla tänne suuntaan.

Nailon on kyllä omast mielest liian tymäkkää. Uretaanista vaihtoehtoo mieluten tilalle sinne. Mulla jotain voi ollakkin hyllyssä.

hiluvitkutin 12.04.2013 18:09

ja nailonihan turpoo vielä kosteessa. pommi muovi ei mut sais ne kyllä joustaakin.

sull45 12.04.2013 18:19

pajeron jousipuslat

Moi,kysymys ei oikeasti ollut siinä mistä niita saa ja mimmosilla rahalla, vain onks kukan laittanut semmosia ja mita on tapahtunut,onko kestänyt.Kiitos kuitenkin,odotan vielä ehtotuksia.

JJ90 12.04.2013 18:41

No kysymyshän oli että kannattaako laittaa.. Tuosta mun vastauksesta kyllä pitäis pystyä päättelemään, että mun mielestä ei kannata.

Nyt sulla Sull45 on mahdollisuus pioneerityöhön ja pistää ne nylonipuslat, sitten on kokemuksia ainakin jollakin.

AlluK 12.04.2013 19:30

Nailonin sijaan vois puslat tehdä myös teräksestä, joustaa yhtä paljon ja on kestävämmät :)

sull45 12.04.2013 22:22

pajeron jousipuslat

Moi teraksesta tai pronssista sopii enemmam rallimaailmaam.

HRD 12.04.2013 23:39

Nii... mikäli olen oikein tulkinnut lehtijousen sielunelämää ajoneuvo käytössä, niin se myös tuppaa kallistemaan ja ainakaan maastokäytössä ei tuota liikettä passais pahemmin rajoitella...

metsämies75 13.04.2013 05:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja AlluK (Viesti 994310)
Nailonin sijaan vois puslat tehdä myös teräksestä, joustaa yhtä paljon ja on kestävämmät :)

viimme kesänä tuli laitettua ympäri pitkän paten joka pusla jousitukseen nailonista ja kuletin mattoa päihin ettei kolise niin pahasti. eikä ole ollut mitään huonoa sanottavaa..

sull45 13.04.2013 09:06

pajeron jousipuslat

ei muuta kuin otan kumipuslista mitat ja rupean sorvissa puslia valmisteleman ,katotas mitas tekee

mikaelt 15.04.2013 19:34

Over the Hill -pajerossa on ollu parivuotta takimaiset puslat nailonia, tehtii vähä isommat ja tukevammat riiput. Ei tosin oo arkikäytössä, mutta hyvin on kestäny neljä kisaa pätkässä jossa pitkän jouset takana...Hintaa tais olla jokunen €.

Sivu luotu: 01:03 (GMT +2).