![]() |
IPadi ei pääse tänne
mikähän mulla on vikana kun iPadi heittää sen ilmoituksen la-aamulta klo 0547 eikä pääse palstalle. Pöytäkoneella ja tällä puhelimella pääsee, mutta miksei iPadilla ?
Edelleen tulee sama ilmoitus ja nyt tulee database-errorkin. Tuolla iPadilla pääsee kyllä vaikka minne muualle. Missä vika ? __________________ Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
En tiedä muuta sanoa kuin että itse olen tässä ipad 2 retinalla nyt ja hyvin toimii. Kokeilit varmaan dasboottia?
Joskus selainhistorian tyhjentäminen auttaa myös pikkuongelmiin. -Joel |
Lainaus:
selainhistorian tyhjäys ei auta, edelleen tulee joko se ilmoitus 5:47 huollosta tai sitten database errorista. :( tää on onkelma, koska oon selaillut palstaa jo pitkään iPadilla ja nyt se ei enää toimi :( jospa arvon modet / gurut keksisi jotain sitten kun ehtivät, ei tää nyt niin akuuttia ole, pääsen tänne kuitenkin jotenkin :) |
ei toimi edelleenkään, mutta voihan tuo iPadikin olla jotenkin riza... Ihan kaikkialle muualle se vaan menee, mutta ei tänne. Harmillista. Oiskohan sille joku isompi bootti tarpeen ?
|
Lainaus:
|
Kiitos vinkeistä.
Resetoin laitteen ja nyt taas pääsee... Sorry vaan kaikki, saatte taas kärsiä mun postauksista :) |
Sivu luotu: 04:24 (GMT +2). |