![]() |
bj:n päästöt korkeat
ny meni käsi päähän.leimamies mittas 8 kertaa 9,22 6,86 4,63 5,93 4,76 3,84 3,92 3,67. **hylätty** jyvä on 3.4d -81.voiko ite tehä asialle mitään? ei ollu ihan tasanen käynti ku anto happee koneeseen.antakaa vinkkejä pliis!!
|
suuttimet loppu jos käy paukkumaan yläkierroksilla kärjet vaihtoon ja painelevyt sekä suihkun säätö niin taas toimii eikä rötää ylhäällä.
"näin se homma etenee" |
mistä osat kantsii hankkia,onko kalliita ja onks ne helppo vaihtaa?
|
Tyhmä kysymys: Miksi savutus vähenee (melkein) joka yrityksellä, jos suuttimissa on oikeesti vikaa?
Ainakin noi 5 ensimmäistä ovat olleet palotiloista ja pakokanavasta irtoavaa nokea. Kannattaisiko vielä tehdä seuraava koe: Aja kuumalla koneella kovalla kaasulla muutama kilometri ja mene mittaukseen (vaikka toiselle konttorille pelkkään päästömittaukseen, 22 e ainaski Turussa) ja jos saat kelvolliset arvot, niin näyttämään sitä lappua ensimmäiselle konttorille. T, Antti |
Tai käyt dieselkorjaamolla hakemassa hyväksytyn lapun. Ainakin täälläpäin ryntäytetään kunnes kelpaa, jos lukemat kokoajan paranee!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! |
Asiaa sivuten... tiedoksi BJ40 omistajille kuka ei satu vielä tietämään, B-padan savutusarvo (k) maksimi on tavallisesta imukoneen ylärajasta 2.5 poiketen 3.0. Mutta 3B:ssä raja on tuo normaali 2.5.
|
voiskohan syöttöä pienentää?? myös huippu kierroksia voi olla turhan paljon..!!
Note! This message was posted anonymously! |
kaveri käski laittaa syöttöö pienemmälle ja ei ku konttorille ja läpi meni.autosta tuli aikas laiska mutta väänsin syötön takas heti konttorin pihassa.kai ne suuttimet olis hyvä joskus tsekata.kiitos kaikille!
|
Sivu luotu: 14:23 (GMT +2). |